PZU to więcej niż ubezpieczenia
Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Sprawdź, co najbardziej pasuje do ciebie!
Działalność ubezpieczeniowa
Jesteśmy liderem rynku ubezpieczeń dzięki naszym ekspertom. Ubezpieczamy klientów nie tylko od powszechnych ryzyk, lecz także od zagrożeń bardzo niestandardowych. Niezależnie od tego, jaki obszar ubezpieczeń Cię interesuje – znajdziesz go u nas.
Działalność ubezpieczeniowa
IT
Nasze IT to jeden z największych tego typu zespołów w Polsce – tworzy go ponad 1000 osób. Projektujemy, wytwarzamy, testujemy, wdrażamy, rozwijamy i utrzymujemy nasze systemy – a jest ich ponad 70. Kształtujemy środowisko IT, pracujemy z inspirującymi ludźmi i z nowymi technologiami. Podzieleni na mniejsze zespoły, działamy w środowisku DevOps i Agile.
IT
Obsługa klienta
Klienci są zawsze w centrum naszej uwagi. Każdego dnia zapewniamy im wsparcie naszych ekspertów. Dbamy o prosty język komunikacji. Zależy nam na tym, żeby utrzymać nasze relacje na najwyższym poziomie. Zaufanie naszych klientów jest dla nas najważniejsze.
Obsługa klienta
Sprzedaż
Docieramy do klientów różnymi kanałami. Znajdziesz nas nie tylko w oddziałach. Współpracujemy z agentami wyłącznymi, multiagentami, brokerami, dealerami, a także z bankami i innymi partnerami. Dbamy, żeby pracownicy sprzedaży mieli optymalne warunki do pracy.
Sprzedaż
Działy wsparcia w centrali
Nie musisz znać się na ubezpieczeniach, żeby pracować w PZU. Działy wsparcia w Centrali to miejsce dla osób o różnorodnym doświadczeniu, niekoniecznie związanym z sektorem finansowym. Skala naszego działania sprawia, że w ramach każdej z funkcji jest miejsce na specjalizację i rozwój.
Działy wsparcia w centrali
Innowacje
Rozwój i wprowadzanie usprawnień to część naszej codzienności. U podstaw każdej zmiany leżą analizy, które pozwalają nam podejmować decyzje. Kierunki naszego rozwoju określa strategia, a poszczególne działania wdrażamy w ramach mniejszych lub większych projektów. Testujemy i wprowadzamy w życie rozwiązania, które zmieniają rynek ubezpieczeń.
Innowacje
Contact Center
Jesteśmy największym w Polsce centrum obsługi zatrudniającym ponad 2000 osób. Rozmawiamy z klientami na temat ubezpieczeń, doradzamy, organizujemy pomoc, wspieramy w trudnych sytuacjach.
Wspieramy również pracę naszych agentów i pracowników poprzez administrowanie wpływającymi dokumentami oraz pomoc w obsłudze systemów informatycznych.
Contact Center
Agenci
Kim jest Agent? To człowiek, który zna się na ludziach, rozumie ich i lubi z nimi pracować. Zapewnia swoim Klientom spokój i zabezpiecza ich przyszłość, oferując bogaty wachlarz dobrych ubezpieczeń PZU. To osoba, która posiada wysokie standardy pracy, zaangażowanie i apetyt na sukces. Praca Agenta PZU to zawód, który budzi zaufanie.