PZU PZU

Kariera w PZU

 

Wybierz dowolne kryterium wyszukiwania (kategoria/województwo/stanowisko) i kliknij Szukaj.

 

Specjalista ds. Jakości Obsługi Pacjenta (Warszawa)

25-06-2018
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000006431
Termin składania aplikacji: 05-08-2018

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynację działania w zakresie przygotowania poszczególnych etapów realizacji projektów jakościowo-obsługowych
  • Tworzenie ankiet satysfakcji i koordynowanie badań jakościowych
  • Koordynację procesów badań Mystery Shopper
  • Opracowywanie analizy oraz prezentacje wniosków z zakresu monitorowania jakości obsługi Pacjenta
  • Usprawnianie procesu obsługi kluczowych Klientów
  • Obsługę zgłoszeń od kluczowych Klientów
  • Wspieranie zespołu w zakresie tworzenia wizualizacji materiałów rozwojowych
  • Inicjonowanie i tworzenie nowych rozwiązań, koncepcji w obszarze metod analiz i raportowania
  • Administrowanie przeglądarkami danych z badań jakościowych
  • Jakość, spójność i kompletność tworzonej dokumentacji analitycznej
  • Współpracę z zespołem w celu modyfikacji/aktualizacji procedur obsługowych/obsługi Pacjenta VIP

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Min. 2 lat doświadczenia w obsłudze klientów strategicznych, sporządzaniu raportów i analiz
  • Wykształcenia wyższego (lub student ostatniego roku studiów)
  • Doświadczenia w zakresie przeprowadzenia badań jakościowych
  • Umiejętności analitycznych
  • Biegłej znajomości pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel i MS Powerpoint)
  • Dobrej znajomości j. angielskiego

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Program profesjonalnych szkoleń
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach