PZU PZU

Kariera w PZU

 

Wybierz dowolne kryterium wyszukiwania (kategoria/województwo/stanowisko) i kliknij Szukaj.

 

Starszy Specjalista ds. Zgodności Procesów Klienta (Warszawa)

29-12-2017
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000005313
Termin składania aplikacji: 21-01-2018

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • analizy biznesowe procesów sprzedaży, obsługi klienta i kanałów dystrybucji
  • ustalanie i wdrażanie zasad, regulacji w procesach sprzedaży, obsługi płatności, obsługi klienta i kanałów dystrybucji
  • identyfikowanie symptomów ryzyka operacyjnego, analizę i kontrolę jakości zawieranych umów, przyjmowania płatności i obsługi klienta
  • monitorowanie ryzyka braku zgodności, wdrażanie procedur i działań mitygujących ryzyko w procesach wykonywanych w kanałach dystrybucji
  • identyfikowanie i wdrażanie działań podnoszących efektywność sprzedaży, m.in. inicjatywy digital, regtech, fintech
  • analizę dobrych praktyk w sprzedaży i obsługi klienta na rynku usług finansowych (benchmarking), rekomendowanie i opracowywanie zmian w regulacjach lub systemach informatycznych wspierających sprzedaż i obsługę klienta oraz obsługę kanałów dystrybucji

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, kierunek/specjalizacja: bankowość, finanse, zarządzanie projektami
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży lub zarządzania dystrybucją, bardzo dobra znajomość praktyki sprzedaży i obsługi klienta, praca z klientem
  • znajomości produktów i usług finansowych
  • zainteresowania nowymi technologiami, otwartości na zmiany, wielokierunkowego myślenia

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Program profesjonalnych szkoleń
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach