PZU PZU

Kariera w PZU

 

Wybierz dowolne kryterium wyszukiwania (kategoria/województwo/stanowisko) i kliknij Szukaj.

 

Analityk ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta (reklamacje) (Warszawa)

31-01-2018
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000005745
Termin składania aplikacji: 01-03-2018

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Definiowanie i prowadzenie analiz biznesowych informacji zwrotnych od klientów, głównie pochodzących z reklamacji
  • Wypracowywanie rekomendacji biznesowych dot. zmian, mających na celu optymalizację procesów i modyfikacje oferty produktowo-usługowej w celu poprawy doświadczeń klientów
  • Sporządzanie raportów zarządczych w zakresie prowadzonych analiz dla różnych odbiorców biznesowych (w tym kadry menedżerskiej i Zarządu) oraz raportów wymaganych przez przepisy prawa i organy nadzoru
  • Nadzór i koordynację realizacji inicjatyw biznesowych mających na celu poprawę doświadczeń klientów
  • Współpracę z jednostkami biznesowymi w opracowywaniu planów naprawczych, monitorowanie przebiegu ich wdrożenia i faktycznego wpływu na poprawę doświadczeń klientów
  • Negocjacje i wsparcie innych jednostek przy wprowadzaniu koniecznych zmian biznesowych
  • Monitorowanie i kontrolę przebiegu procesu rozpatrywania reklamacji
  • Wsparcie merytoryczne uczestników procesu obsługi reklamacji w zakresie: przebiegu procesu, interpretacji wytycznych i innych przepisów (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Szkolenie pracowników zaangażowanych w proces obsługi reklamacji
  • Definiowanie standardów komunikacji z klientami oraz organami nadzoru
  • Współpracę przy tworzeniu i opiniowaniu aktów wewnętrznych
  • Analizę trendów rynkowych w zakresie standardów obsługi reklamacji klienckich oraz rekomendowanie zmian pozwalających tworzyć najlepsze praktyki

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Min. 3 letniego doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania procesami, analityki biznesowej, zarządzania jakością obsługi klientów
  • Wykształcenia wyższego w obszarze ekonomii/zarządzania/socjologii bądź kierunków pokrewnych
  • Umiejętności syntezy wniosków oraz ich prezentacji różnym obszarom biznesowym
  • Umiejętności wnioskowania biznesowego na podstawie analiz zbiorów danych oraz wiedzy biznesowej
  • Znajomości metodologii optymalizacji procesów i prowadzenia projektów biznesowych
  • Umiejętności koordynacji działań w cross-organizacyjnych zespołach roboczych
  • Umiejętności prowadzenia projektów
  • Znajomości MS Excel oraz MS Power Point
  • Doświadczenia w pracy z dużymi zbiorami danych z różnych źródeł
  • Doświadczenia i umiejętności przygotowywania i prowadzenia szkoleń
  • Doświadczenia w zakresie przygotowywania regulacji wewnętrznych
  • Mile widziana znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie obsługi reklamacji w instytucjach finansowych

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Program profesjonalnych szkoleń
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach