PZU PZU

Otwórz biuro Agent 2.0

Czemu warto?

 

  • Prowadzisz własny biznes, ale pod najbardziej rozpoznawalną marką – PZU.
  • Sprzedajesz ofertę przeznaczoną dla dużej grupy klientów.
  • Twoje wynagrodzenie zależy do osiąganych przychodów (atrakcyjny system prowizyjny).
  • Co kwartał możesz dostać premię za jakość obsługi w wysokości 2000 zł.
  • Możesz brać udział w konkursach, które organizujemy dla wszystkich partnerów, oraz w cyklicznych konkursach przeznaczonych tylko dla właścicieli biur.
  • Służymy Ci pomocą na każdym etapie współpracy. Korzystasz ze wsparcia merytorycznego specjalistów PZU.
  • Przygotujemy dla Ciebie indywidualny projekt aranżacji wnętrza Twojego biura oraz wizualizację zewnętrzną.
  • Otrzymasz oznakowanie zewnętrzne PZU (logotyp, semafor, kaseton).
  • Otrzymasz na własność nowoczesny zestaw mebli zgodny ze standardami PZU. Dostarczamy tyle kompletów mebli, ile stanowisk pracy będzie w Twoim biurze. Zestaw obejmuje:
    • biurko,
    • fotel dla pracownika,
    • krzesła dla klientów,
    • kontener,
    • szufladę kasjerską,
    • szafę na ubrania,
    • szafę na dokumenty,
    • stolik pod drukarkę,
    • wyposażenie poczekalni (stolik i krzesła dla klientów) – jeśli jest na nią miejsce w biurze.
  • Otrzymasz materiały marketingowe: grafiki ścienne, logotypy wewnętrzne i plakatowniki.
  • Dostajesz stałe wsparcie marketingowe: materiały reklamowe i promocyjne (plakaty, ulotki, argumentery).
  • Uczestniczysz w rozbudowanym planie szkoleń wstępnych. Korzystasz z bogatego pakietu szkoleń uzupełniających.
  • Proponujemy Ci specjalne szkolenia z zakresu standardów obsługi klienta i specyfiki pracy w biurze.
  • W naszym sklepiku z wyposażeniem biurowym i marketingowym możesz kupić materiały dla swojego biura po korzystnych cenach.

Gdy już otworzysz swoje biuro, umieścimy je na liście placówek agencyjnych na portalu pzu.pl, wraz z danymi adresowymi i lokalizacją na mapie. W ten sposób klienci łatwiej Cię znajdą i szybciej się z Tobą skontaktują.

Premie dodatkowe

 

Dodatkowa premia kwartalna to kolejna korzyść dla Ciebie jako właściciela biura.

Jeśli spełnisz określony poziom standardów obsługi klienta w danym kwartale, otrzymasz dodatkową premię finansową w wysokości 2000 zł.

Oceniamy stopień realizacji naszych standardów obsługi klienta na podstawie oceny naszych placówek oraz tzw. badania tajemniczego klienta. Od ich wyniku zależy wypłata premii, która może sięgać 8000 zł rocznie.

Drukuj Kliknij aby wydrukować.