PZU PZU

W Contact Center PZU pracuje blisko 2000 osób. Jesteśmy wszechstronnym centrum pomocy. Zajmujemy się przede wszystkim telefoniczną obsługą klientów Grupy PZU. To właśnie my m.in.:

  • umawiamy konsultacje lekarskie i badania,
  • organizujemy pomoc na drodze i w domu,
  • rejestrujemy wszelkiego rodzaju szkody i udzielamy o nich informacji,
  • zapewniamy kompleksową obsługę pracowników PZU, np. wspieramy ich w obsłudze systemów informatycznych.

Znaczna część z naszych kilkunastu zespołów jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Nigdy nie wiadomo przecież, kiedy stanie się coś wymagającego natychmiastowej reakcji.

Jesteśmy coraz bardziej innowacyjni pod kątem dostępności PZU dla klienta. Obecnie obsługiwane przez nas kanały kontaktu to nie tylko telefon, dokumentacja papierowa czy elektroniczna, lecz także aplikacja mobilna,czat na stronie internetowej czy SMS. Wprowadziliśmy też obsługę klienta za pośrednictwem Facebooka oraz videoczatu.

Aplikuj

 


Wyświetl większą mapę

Drukuj Kliknij aby wydrukować.
 
 
 
Contact Center