Ogłoszenie o planowanym przetargu – telematyka (zmiana adresu do kontaktu oraz terminu)

01.12.2017

 

Szanowani Państwo,

 

w nawiązaniu do poniższego ogłoszenia oraz w związku z problemami technicznymi uprzejmie prosimy o kierowanie zgłoszeń do procesu zakupowego w przedmiotowej sprawie na adres: RFI_uslugiprofes@pzu.pl 

Jednocześnie informujemy, że w związku z zaistniałą sytuacją termin składania zgłoszeń został wydłużony do 12 grudnia 2017 roku do końca dnia.



PZU SA planuje przetarg na wybór dostawcy rozwiązań telematycznych dla flot. Wybrany dostawca świadczyć będzie usługę polegającą na montażu, instalacji i obsłudze urządzeń telematycznych wraz ze wsparciem aplikacji mobilnej i kokpitu w celu monitoringu oraz oceny stylu bezpiecznej i płynnej jazdy kierowcy jak również prezentacji wyników i wsparcia learningowego dla kierowcy.

 

Przetarg poprzedzi proces RFI (zapytanie o informację). Zainteresowane firmy powinny przesłać zgłoszenie na adres: RFI_uslugiprofesjonalne@pzu.pl do 8 grudnia 2017 roku włącznie.


Zgłoszenie musi zawierać nazwę firmy, dane teleadresowe oraz dane osoby kontaktowej. W temacie wiadomości koniecznie należy wpisać: „RFI – telematyka”.


W postępowaniach prowadzonych przez PZU nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.