Ogłoszenie o planowanym przetargu - wybór Dostawcy oznakowanych materiałów reklamowych (gadżetów) wraz z obsługą e-sklepu 

16.01.2017

 

Szanowni Państwo,

PZU planuje przeprowadzenie przetargu na wybór Dostawcy oznakowanych materiałów reklamowych (gadżetów) zamawianych w ilościach jednostkowych.

Wymagania od Dostawcy to przede wszystkim możliwość udostępnienia PZU platformy zakupowej (e-sklep) do składania zamówień przez współpracujące z PZU podmioty zewnętrzne oraz realizacja wewnętrznych zamówień (PZU) na podstawie danych wysyłanych z systemu PZU. Podmiot, który zostanie wybrany w drodze przetargu, będzie również odpowiadać za dostawę, magazynowanie oraz dystrybucję materiałów/gadżetów reklamowych. 

 

Przetarg będzie poprzedzony procesem RFI (zapytanie o informację).

Podmioty zainteresowane udziałem w procesie RFI powinny przesłać zgłoszenie na adres: RFI_marketing@pzu.pl do dnia 26.01.2017 (włącznie).

Zgłoszenie powinno zawierać nazwę firmy, dane teleadresowe firmy oraz dane osoby kontaktowej. W temacie wiadomości koniecznie należy wpisać: RFI gadżety/sklep internetowy.

 

W postępowaniach prowadzonych przez PZU nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.