Wymiana centrali systemu sygnalizacji pożaru wraz z montażem dodatkowego pulpitu sterowania

 

22.06.2017

 

Szanowni Państwo,

 

PZU SA/PZU Życie SA planuje przeprowadzenie postępowania przetargowego na wymianę centrali systemu sygnalizacji pożaru wraz z montażem dodatkowego pulpitu sterowania w pomieszczeniu ochrony w budynku PZU SA/PZU Życie SA usytuowanym przy al. Jana Pawła II w Warszawie.

 

Przetarg będzie poprzedzony procesem RFI (zapytaniem o informację).

 

Podmioty zainteresowane udziałem w procesie RFI powinny przesłać zgłoszenie na adres: RFI_Nieruchomosci@pzu.pl do dnia 29.06.2017 (włącznie).

 

Zgłoszenie powinno zawierać nazwę firmy, dane teleadresowe firmy oraz dane osoby kontaktowej. W temacie wiadomości koniecznie należy wpisać: „RFI_centrala poż.”.

 

W postępowaniach prowadzonych przez PZU nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.