Powrót
Konsultant ds. Obsługi Klienta- Warszawa
Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.Zdrowie_369
Publikacjamiesiąc temu
Termin składania aplikacji2019-12-31
PZU Zdrowie S.A. jest jednym z kluczowych operatorów na rynku opieki medycznej w Polsce. Posiadamy 65 własnych placówek medycznych, nasi Klienci mogą skorzystać z usług medycznych w ponad 2100 placówkach współpracujących w 500 miastach. Miesięcznie umawiamy ponad 100 tys. wizyt lekarskich. Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Zamknij
Aplikuj terazKonsultant ds. Obsługi Klienta- Warszawa
Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.Zdrowie_369
Publikacjamiesiąc temu
Termin składania aplikacji2019-12-31
Błędy walidacji formularza
Trwa wgrywanie plików
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Aplikacja została wysłana
Dziękujemy!
Pliki niepoprawne.
Błąd wgrywania plików, spróbuj ponownie później
Wystąpił błąd formularza.
Wyślij aplikacjęTwoje zadania:
- zapewnienie profesjonalnej i sprawnej obsługi pacjenta w recepcji i call center szpitala,
- współpraca z personelem medycznym w procesie obsługi pacjenta,
- przyjmowanie płatności,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej,
- aktywne proponowanie zakupu usług medycznych z oferty szpitala,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- praktyczna znajomość języka angielskiego,
Czekamy na Ciebie, jeśli masz:
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- sumienność i samodzielność,
- znajomość zagadnień medycznych lub doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe lub w trakcie studiów
Korzyści dla Ciebie:
- pracę w wymiarze pełnego etatu w ramach umowy o pracę lub umowa cywilnoprawna,
- pracę w prężnie rozwijającym się prywatnym szpitalu.