W PZU wiemy, jak ważna jest odpowiednia komunikacja ze wszystkimi naszymi klientami. Dlatego jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, we współpracy z firmą Migam, wprowadziliśmy w wybranych oddziałach PZU obsługę w języku migowym.

  • Nowa usługa skierowane jest do grupy około 470.000 osób głuchych i niedosłyszących żyjących w Polsce.
  • Obecnie aby osoba głucha mogła skorzystać z jakiejkolwiek usługi np. w banku, aptece, czy u lekarza - musi udać się tam w towarzystwie osoby słyszącej, posługującej się językiem migowym, która jest pośrednikiem w rozmowie i tłumaczem. Stanowi to duże utrudnienie dla osób głuchych niemalże 
  • w każdym aspekcie codziennego życia.
  • Wdrożone przez nas rozwiązanie umożliwi pełen zakres obsługi klientów głuchych.
  • W 8 wybranych oddziałach na terenie Polski, osoba głucha będzie mogła przy specjalnie oznaczonym stanowisku, za pośrednictwem tabletu i aplikacji internetowej nawiązać połączenie z tłumaczem Migam, a następnie swobodnie przeprowadzić rozmowę z pracownikiem PZU i zrealizować dowolną dyspozycję.

Oddziały PZU, w których dostępna jest obsługa osób niesłyszących:

Warszawa
al. Jana Pawła II 24
00-133 Warszawa
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00
 
Gdańsk
al. Grunwaldzka 105
80-244 Gdańsk
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
 
Szczecin
ul. Lucjana Rydla 52
70-783 Szczecin
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
 
Rzeszów
ul. Zygmuntowska 14
35-030 Rzeszów
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 17.00
 
Kraków
ul. Lubicz 23
31-503 Kraków
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00
 
Wrocław
al. Armii Krajowej 4a
50-541 Wrocław
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00
 
Katowice
ul. Mickiewicza 5
40-953 Katowice
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
 
Poznań
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij