Strona główna PZU

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      .

Przystąpienie do ubezpieczenia


 

Przystąpienie online

Deklaracja elektroniczna
  • ​ 1 etap – wypełnij formularz zgłoszeniowy.

          WYPEŁNIJ

  • 2 etap – przystąp do ubezpieczenia w mojePZU: www.moje.pzu.pl lub w aplikacji mobilnej.

          MOJEPZU  

Przystąpienie tradycyjne

Deklaracja papierowa

Aby przystąpić do ubezpieczenia wypełnij deklarację papierową oraz zgodę na potrącenie składki. Jeśli jesteś małżonkiem - pamiętaj, że wypełniasz swoją deklarację, na której musi podpisać się także pracownik.

DEKLARACja-pracownIK DEKLARACJA-WSPÓŁUBEZPIECZONY ZGODA

Pomoc w sytuacji gdy...

wypełnisz formularz po raz pierwszy

Wkrótce na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.

po wypełnieniu formularza nie dostaniesz wiadomości e-mail

Jeśli e-mail do Ciebie nie dotarł, sprawdź folder SPAM.

ponownie wypełnisz formularz i masz konto w mojePZU

Zaloguj się do mojePZU, wejdź w zakładkę Oferta PZU i wybierz Oferta grupowa. Znajdziesz tam ofertę ubezpieczenia grupowego i wypełnisz deklarację przystąpienia. Jeśli nie pamiętasz hasła do mojePZU, skorzystaj z opcji przypomnij hasło lub zadzwoń na naszą infolinię.

masz konto w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni

Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.

ponownie wypełnisz formularz i nie masz konta w mojePZU

Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową i odszukaj wiadomość, którą Ci wysłaliśmy wcześniej. Znajdziesz w niej informację jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.

nie masz konta w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni

Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.

kolejny raz wypełniasz formularz – po upływie 3 dni

Na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.

do formularza wpiszesz błędne dane i masz konto w mojePZU

Jeśli w formularzu są błędne dane, zaloguj się do mojePZU i sprawdź, czy na Twoim koncie jest widoczna oferta.

 

w formularzu są błędne dane i nie masz konta w mojePZU

Jeśli w formularzu są błędne dane, a nie masz konta w mojePZU, nie otrzymasz żadnej informacji. W takiej sytuacji - po upływie 3 dni - ponownie wypełnij formularz.

podano inny adres e-mail niż wskazany na koncie mojePZU

Wiadomości e-mail przyjdzie na adres powiązany z kontem mojePZU.

oferta, którą Ci wysłaliśmy, jest już nieaktywna

Jeśli wiadomość z ofertą przystąpienia do ubezpieczenia grupowego jest już nieaktywna, wypełnij jeszcze raz formularz i prześlij nam swoje dane. Na Twój e-mail wyślemy Ci informację z dalszymi krokami.

Pokaż więcej

Zobacz co zyskujesz dzięki prywatnemu dostępowi do usług medycznych

  • Dostajesz gwarancję dostępu do lekarzy specjalistów bez b limitów i bez skierowań zgodnie z wybranym pakietem.
  • Możesz korzystać z ponad 2 300 prywatnych placówek medycznych w blisko 600 miastach w całej Polsce. W Warszawie dostępnych jest ponad 170 placówek. Aktualna lista placówek dostępnych w ramach sieci PZU znajduje się na pzu.pl.
  • Nie musisz stać w kolejkach – PZU gwarantuje wizytę u internisty, lekarza rodzinnego i pediatry do 2 dni, a lekarza specjalisty do 5 dni roboczych.
  • Możesz korzystać z szerokiego zakresu opieki medycznej – zabiegów ambulatoryjnych, badań diagnostycznych zgodnie z wybranym pakietem.
  • Możesz objąć opieką medyczną członków rodziny: małżonek, partner życiowy, dzieci do 25. roku życia.
  • Wygodny sposób umawiania wizyty - infolinia, aplikacja mobilna mojePZU.

Kto może przystąpić do ubezpieczenia?

Programem mogą zostać objęci:

  • pracownicy firmy w wieku 16–83 lat

Ochroną ubezpieczeniową w ramach Twoje zdrowie – usługi medyczne mogą zostać objęci również:

  • małżonkowie pracowników w wieku 16–69 lat
  • partnerzy życiowi pracowników w wieku 18–69 lat
  • dzieci do 18 lat albo jeśli się uczą – do 25 lat.

Możliwość wyboru pakietów medycznych:

  • Pakiet Indywidualny – gdy przystępuje sam pracownik,
  • Pakiet Partnerski – pracownik + 1 osoba (małżonek lub partner życiowy lub 1 dziecko do osiągnięcia 25 roku życia),
  • Pakiet Rodzinny – pracownik + małżonek/ partner życiowy + dzieci bez względu na ich liczbę do osiągnięcia 25 roku życia.

zakres

Dodatkowe informacje

Jak i kiedy możesz zmienić pakiet

Zakres ubezpieczenia medycznego (Start, Komfort, Komfort Plus, Optimum) można zmienić:

  •  z niższego na wyższy (np. Komfort Plus na Optimum) - w dowolnym momencie (od pierwszego dnia kolejnego miesiąca),
  •  z wyższego na niższy (np. Optimum na Komfort Plus)- tylko w rocznicę polisy.

Pakiet ubezpieczenia można zmienić:

  • na pakiet z większą liczbą współubezpieczonych (np. Indywidualny na Rodzinny) - w dowolnym momencie (od pierwszego dnia kolejnego miesiąca),
  • na pakiet z mniejszą liczbą współubezpieczonych (np. Rodzinny na Partnerski) - tylko w rocznicę polisy.

Uwaga! Jeśli zrezygnujesz z pakietów medycznych, ponownego przystąpienia do ubezpieczenia medycznego można dokonać tylko w rocznicę polisy.

Gdzie możesz skorzystać z wizyt u lekarza i badań

Zapewniamy bezgotówkowe świadczenie usług medycznych w ramach sieci ponad 2300 placówek medycznych na terenie całej Polski.
Aktualną listę wszystkich dostępnych placówek w ramach sieci PZU znajdziesz na stronie pzu.pl lub pzuzdrowie.pl/znajdz-placowke.
Zakres dostępnych badań medycznych oraz wizyt lekarskich zawsze można sprawdzić dzwoniąc na infolinię 801 405 905 lub 22 505 12 55 (opłata zgodna z taryfą operatora). Możesz korzystać również z wizyt poza siecią placówek wtedy zwracamy koszt usługi według zakresu i cennika zwrotu kosztów – refundacja.

W jaki sposób możesz umówić się do lekarza

  • całodobowej infolinii 801 405 905
  • formularza umówienia wizyty na pzu.pl
  • aplikacji mobilnej mojePZU

Umawianie wizyt za pośrednictwem infolinii

  1. KROK- Kontaktujesz się telefonicznie z PZU podajesz numer PESEL.
  2. KROK- Konsultant infolinii umawia Cię na wizytę lub badanie.
  3. KROK - Udajesz się na wizytę do wskazanej placówki.

Umawianie wizyt za pośrednictwem moje.pzu.pl

Dzięki mojePZU możesz samodzielnie umawiać i odwoływać wizyty i badania.
Możesz również skorzystać z aplikacji mobilnej mojePZU (pobierz ją z App Store lub Google Play).

Zwrot kosztów – dodatkowe korzyści oferty

Zwrot kosztów to rozwiązanie w sytuacji, kiedy jako pracownikb chcesz wykonać badania w placówce medycznej, która nie współpracuje z PZU.

  1. KROK- Umawiasz się na wizytę w placówce medycznej spoza sieci PZU.
  2. KROK- Po wizycie pobierasz z placówki fakturę za wykonaną usługę.
  3. KROK - Dostarczasz do PZU formularz zgłoszeniowy, fakturę oraz kopię skierowania na badania, a PZU zwraca koszty.

Zwrot kosztów dotyczy wyłącznie świadczeń zdrowotnych, które:

  • są realizowane nieodpłatnie w ramach wybranego pakietu (nie ma zastosowania do usług w zakresach ze zniżką),
  • zostały zrealizowane poza siecią placówek PZU Pomoc (realizacja usługi nie wymaga autoryzacji na infolinii PZU),
  • zwrot kosztów dokonywany jest w kwocie określonej dla danego świadczenia w „Cenniku świadczeń zdrowotnych” stanowiącym załącznik do oferty, dostępny u osób obsługujących ubezpieczenie,
  • zwrot kosztów nie jest limitowany kwotowo ani ilościowo w ramach roku polisowego,
  • zwrot kosztów jest dokonywany na podstawie oryginału rachunku za świadczenie medyczne dołączonego do wniosku zgłoszeniowego o wypłatę świadczenia, wniosek dostępny w koncie mojePZU,
  • zasady zwrotu kosztów wykonanych świadczeń zdrowotnych zostały opisane w „Instrukcji dotyczącej obsługi wypłaty świadczenia” stanowiącej załącznik do oferty, dostępny w aplikacji mojePZU.
     

Informacja prawna

Zakładem ubezpieczeń jest PZU Życie SA. Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczeń, w tym definicje zdarzeń objętych ochroną, zakresu odpowiedzialności, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności zawarte są w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczeń, dostępnych u naszych agentów, w naszych oddziałach i na stronie pzu.pl. Jeśli chcą Państwo zawrzeć umowę, prosimy o kontakt z przedstawicielem PZU Życie SA.

Zamknij