.
Przystąpienie do ubezpieczenia
Przystąpienie tradycyjne
Aby przystąpić do ubezpieczenia wypełnij deklarację papierową oraz zgodę na potrącenie składki. Jeśli jesteś małżonkiem - pamiętaj, że wypełniasz swoją deklarację, na której musi podpisać się także pracownik.
Pomoc w sytuacji gdy...
wypełnisz formularz po raz pierwszy
Wkrótce na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.
po wypełnieniu formularza nie dostaniesz wiadomości e-mail
Jeśli e-mail do Ciebie nie dotarł, sprawdź folder SPAM.
ponownie wypełnisz formularz i masz konto w mojePZU
Zaloguj się do mojePZU, wejdź w zakładkę Oferta PZU i wybierz Oferta grupowa. Znajdziesz tam ofertę ubezpieczenia grupowego i wypełnisz deklarację przystąpienia. Jeśli nie pamiętasz hasła do mojePZU, skorzystaj z opcji przypomnij hasło lub zadzwoń na naszą infolinię.
masz konto w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni
Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
ponownie wypełnisz formularz i nie masz konta w mojePZU
Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową i odszukaj wiadomość, którą Ci wysłaliśmy wcześniej. Znajdziesz w niej informację jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
nie masz konta w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni
Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
kolejny raz wypełniasz formularz – po upływie 3 dni
Na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.
do formularza wpiszesz błędne dane i masz konto w mojePZU
Jeśli w formularzu są błędne dane, zaloguj się do mojePZU i sprawdź, czy na Twoim koncie jest widoczna oferta.
w formularzu są błędne dane i nie masz konta w mojePZU
Jeśli w formularzu są błędne dane, a nie masz konta w mojePZU, nie otrzymasz żadnej informacji. W takiej sytuacji - po upływie 3 dni - ponownie wypełnij formularz.
podano inny adres e-mail niż wskazany na koncie mojePZU
Wiadomości e-mail przyjdzie na adres powiązany z kontem mojePZU.
oferta, którą Ci wysłaliśmy, jest już nieaktywna
Jeśli wiadomość z ofertą przystąpienia do ubezpieczenia grupowego jest już nieaktywna, wypełnij jeszcze raz formularz i prześlij nam swoje dane. Na Twój e-mail wyślemy Ci informację z dalszymi krokami.
Zobacz co zyskujesz dzięki prywatnemu dostępowi do usług medycznych
- Dostajesz gwarancję dostępu do lekarzy specjalistów bez b limitów i bez skierowań zgodnie z wybranym pakietem.
- Możesz korzystać z ponad 2 300 prywatnych placówek medycznych w blisko 600 miastach w całej Polsce. W Warszawie dostępnych jest ponad 170 placówek. Aktualna lista placówek dostępnych w ramach sieci PZU znajduje się na pzu.pl.
- Nie musisz stać w kolejkach – PZU gwarantuje wizytę u internisty, lekarza rodzinnego i pediatry do 2 dni, a lekarza specjalisty do 5 dni roboczych.
- Możesz korzystać z szerokiego zakresu opieki medycznej – zabiegów ambulatoryjnych, badań diagnostycznych zgodnie z wybranym pakietem.
- Możesz objąć opieką medyczną członków rodziny: małżonek, partner życiowy, dzieci do 25. roku życia.
- Wygodny sposób umawiania wizyty - infolinia, aplikacja mobilna mojePZU.
Kto może przystąpić do ubezpieczenia?
Programem mogą zostać objęci:
- pracownicy firmy w wieku 16–83 lat
Ochroną ubezpieczeniową w ramach Twoje zdrowie – usługi medyczne mogą zostać objęci również:
- małżonkowie pracowników w wieku 16–69 lat
- partnerzy życiowi pracowników w wieku 18–69 lat
- dzieci do 18 lat albo jeśli się uczą – do 25 lat.
Możliwość wyboru pakietów medycznych:
- Pakiet Indywidualny – gdy przystępuje sam pracownik,
- Pakiet Partnerski – pracownik + 1 osoba (małżonek lub partner życiowy lub 1 dziecko do osiągnięcia 25 roku życia),
- Pakiet Rodzinny – pracownik + małżonek/ partner życiowy + dzieci bez względu na ich liczbę do osiągnięcia 25 roku życia.
Dodatkowe informacje
Jak i kiedy możesz zmienić pakiet
Zakres ubezpieczenia medycznego (Start, Komfort, Komfort Plus, Optimum) można zmienić:
- z niższego na wyższy (np. Komfort Plus na Optimum) - w dowolnym momencie (od pierwszego dnia kolejnego miesiąca),
- z wyższego na niższy (np. Optimum na Komfort Plus)- tylko w rocznicę polisy.
Pakiet ubezpieczenia można zmienić:
- na pakiet z większą liczbą współubezpieczonych (np. Indywidualny na Rodzinny) - w dowolnym momencie (od pierwszego dnia kolejnego miesiąca),
- na pakiet z mniejszą liczbą współubezpieczonych (np. Rodzinny na Partnerski) - tylko w rocznicę polisy.
Uwaga! Jeśli zrezygnujesz z pakietów medycznych, ponownego przystąpienia do ubezpieczenia medycznego można dokonać tylko w rocznicę polisy.
Gdzie możesz skorzystać z wizyt u lekarza i badań
Zapewniamy bezgotówkowe świadczenie usług medycznych w ramach sieci ponad 2300 placówek medycznych na terenie całej Polski.
Aktualną listę wszystkich dostępnych placówek w ramach sieci PZU znajdziesz na stronie pzu.pl lub pzuzdrowie.pl/znajdz-placowke.
Zakres dostępnych badań medycznych oraz wizyt lekarskich zawsze można sprawdzić dzwoniąc na infolinię 801 405 905 lub 22 505 12 55 (opłata zgodna z taryfą operatora). Możesz korzystać również z wizyt poza siecią placówek wtedy zwracamy koszt usługi według zakresu i cennika zwrotu kosztów – refundacja.
W jaki sposób możesz umówić się do lekarza
- całodobowej infolinii 801 405 905
- formularza umówienia wizyty na pzu.pl
- aplikacji mobilnej mojePZU
Umawianie wizyt za pośrednictwem infolinii
- KROK- Kontaktujesz się telefonicznie z PZU podajesz numer PESEL.
- KROK- Konsultant infolinii umawia Cię na wizytę lub badanie.
- KROK - Udajesz się na wizytę do wskazanej placówki.
Umawianie wizyt za pośrednictwem moje.pzu.pl
Dzięki mojePZU możesz samodzielnie umawiać i odwoływać wizyty i badania.
Możesz również skorzystać z aplikacji mobilnej mojePZU (pobierz ją z App Store lub Google Play).
Zwrot kosztów – dodatkowe korzyści oferty
Zwrot kosztów to rozwiązanie w sytuacji, kiedy jako pracownikb chcesz wykonać badania w placówce medycznej, która nie współpracuje z PZU.
- KROK- Umawiasz się na wizytę w placówce medycznej spoza sieci PZU.
- KROK- Po wizycie pobierasz z placówki fakturę za wykonaną usługę.
- KROK - Dostarczasz do PZU formularz zgłoszeniowy, fakturę oraz kopię skierowania na badania, a PZU zwraca koszty.
Zwrot kosztów dotyczy wyłącznie świadczeń zdrowotnych, które:
- są realizowane nieodpłatnie w ramach wybranego pakietu (nie ma zastosowania do usług w zakresach ze zniżką),
- zostały zrealizowane poza siecią placówek PZU Pomoc (realizacja usługi nie wymaga autoryzacji na infolinii PZU),
- zwrot kosztów dokonywany jest w kwocie określonej dla danego świadczenia w „Cenniku świadczeń zdrowotnych” stanowiącym załącznik do oferty, dostępny u osób obsługujących ubezpieczenie,
- zwrot kosztów nie jest limitowany kwotowo ani ilościowo w ramach roku polisowego,
- zwrot kosztów jest dokonywany na podstawie oryginału rachunku za świadczenie medyczne dołączonego do wniosku zgłoszeniowego o wypłatę świadczenia, wniosek dostępny w koncie mojePZU,
- zasady zwrotu kosztów wykonanych świadczeń zdrowotnych zostały opisane w „Instrukcji dotyczącej obsługi wypłaty świadczenia” stanowiącej załącznik do oferty, dostępny w aplikacji mojePZU.
Dokumenty
Informacja prawna
Zakładem ubezpieczeń jest PZU Życie SA. Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczeń, w tym definicje zdarzeń objętych ochroną, zakresu odpowiedzialności, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności zawarte są w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczeń, dostępnych u naszych agentów, w naszych oddziałach i na stronie pzu.pl. Jeśli chcą Państwo zawrzeć umowę, prosimy o kontakt z przedstawicielem PZU Życie SA.