PZU PZU

W PZU wiemy jak ważna jest odpowiednia komunikacja ze wszystkimi naszymi Klientami, dlatego jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, we współpracy z firmą Migam, wprowadziliśmy w wybranych oddziałach PZU obsługę w języku migowym. Nowa usługa skierowane jest do grupy około 470.000 osób głuchych i niedosłyszących żyjących w Polsce.

Obecnie aby osoba głucha mogła skorzystać z jakiejkolwiek usługi np. w banku, aptece, czy u lekarza - musi udać się tam w towarzystwie osoby słyszącej, posługującej się językiem migowym, która jest pośrednikiem w rozmowie i tłumaczem. Stanowi to duże utrudnienie dla osób głuchych niemalże 
w każdym aspekcie codziennego życia.

Wdrożone przez nas rozwiązanie umożliwi pełen zakres obsługi klientów głuchych! W 8 wybranych oddziałach na terenie Polski, osoba głucha będzie mogła przy specjalnie oznaczonym stanowisku, za pośrednictwem tabletu i aplikacji internetowej nawiązać połączenie z tłumaczem Migam, a następnie swobodnie przeprowadzić rozmowę z pracownikiem PZU i zrealizować dowolną dyspozycję.

Poniżej znajdziesz informację o Oddziałach PZU w których dostępna jest obsługa osob niesłyszących:

Warszawa

Adres:

al. Jana Pawła II 24

00-133 Warszawa

godziny kontaktu: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 18.00

 

Gdańsk

Adres:

al. Grunwaldzka 105

80-244 Gdańsk

godziny kontaktu: od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00

 

Szczecin

Adres:

ul. Lucjana Rydla 52

70-783 Szczecin

godziny kontaktu: od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00

 

Rzeszów

Adres:

ul. Zygmuntowska 14

35-030 Rzeszów

godziny kontaktu: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00

 

Kraków

Adres:

ul. Lubicz 23

31-503 Kraków

godziny kontaktu: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00

 

Wrocław

Adres:

al. Armii Krajowej 4a

50-541 Wrocław

godziny kontaktu: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 18.00