W ramach Pakietów Medycznych TUW PZUW otrzymujesz:
- wizyty u wykwalifikowanych specjalistów bez limitów i skierowań,
- dostęp do lekarzy - 37 specjalizacji oraz do ponad 300 badań i zabiegów w ramach wybranych pakietów,
- gwarancję terminu dostępności – umawianie wizyt u lekarza rodzinnego, internisty, pediatry, ginekologa, ortopedy, okulisty, chirurga oraz laryngologa maksymalnie do 2 dni roboczych, pozostałe specjalizacje do 5 dni roboczych,
- rehabilitację ambulatoryjną, prowadzenie ciąży oraz szkołę rodzenia,
- bezpłatne przeglądy stomatologiczne i zniżki na zabiegi u stomatologa, szczepienia ochronne i wizyty domowe,
- możliwość ubezpieczenia bliskich – małżonka, partnera życiowego oraz dzieci i rodziców,
W ramach opieki medycznej zapewniamy również dostęp do Telekonsultacji z lekarzami specjalistami bez wychodzenia z domu. Telekonsultacje odbywają się w formie rozmowy telefonicznej lub czatu przez 7 dni w tygodniu.
Podczas rozmowy z lekarzem możesz zamówić skierowania na potrzebne Ci badania, skonsultować wyniki już wykonanych badań oraz otrzymać receptę na leki w formie elektronicznej do pobrania z aplikacji a także otrzymać e-zwolnienie.
Usługi medyczne w ramach ubezpieczenia zdrowotnego TUW PZUW możesz zrealizować w placówkach medycznych PZU Zdrowie
Do Twojej dyspozycji oddajemy blisko 2 200 placówek medycznych, w tym ponad 100 placówek własnych PZU. Jesteśmy już w prawie 600 miastach, a nasza sieć stale się powiększa.
Jak umówić się do lekarza lub na badania medyczne?
moje.PZU
Umawiaj wizyty lub badania za pomocą Konta Klienta moje.PZU – zarejestruj się na Koncie pod adresem https://moje.pzu.pl lub skorzystaj z aplikacji mobilnej moje.PZU (do pobrania ze sklepu App Store lub Google Play)
Infolinia PZU
Umawiaj wizyty lub badania za pośrednictwem całodobowej infolinii pod numerami telefonów: 801 405 905 lub 22 505 15 48
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Aplikacja mobilna
mojePZU mobile
(do pobrania z App Store i Google Play)
Przystąp do ubezpieczenia w prosty sposób
- Wybierz odpowiedni formularz elektronicznej deklaracji (dla Ciebie lub dla członków Twojej rodziny)
- Wypełnij Formularz przystąpienia do opieki medycznej na stronie i prześlij dokument on-line. Formularz należy wypełnić również w przypadku wyboru pakietu podstawowego, opłacanego przez Pracodawcę.
- Potrzebujesz instrukcji dotyczącej wypełniania Formularza - pobierz
Potrzebujesz pomocy? Jeśli masz problemy techniczne, dotyczące elektronicznego Formularza przystąpienia zadzwoń do nas pod numer telefonu 22 591 25 00
- dostępny w dni robocze w godzinach: 8:30 – 15:30
lub napisz na adres: zdrowie@pekao.com.pl.
Przekaż link do formularza członkowi rodziny, którego chcesz objąć ubezpieczeniem (małżonkowi, partnerowi życiowemu, dorosłemu dziecku, rodzicowi lub rodzicowi małżonka/partnera życiowego) wraz ze swoim numerem pracownika Banku Pekao SA oraz danymi osobowymi.
Po przesłaniu deklaracji on-line Pracodawca poinformuje Cię o przygotowanym w KEK – Oświadczeniu o dokonaniu potrąceń z tytułu składek za opiekę medyczną. Wejdź na bankowy serwis KEK i zatwierdź Oświadczenie. Masz na to 5 dni od momentu otrzymania informacji od Pracodawcy. Akceptacja oświadczenia w KEK dotyczy wyłącznie zakresów opłacanych przez samych Pracowników.
Pamiętaj: Brak zatwierdzonego Oświadczenia w KEK będzie skutkować brakiem dostępu do opieki medycznej.
Jeśli Formularz wypełnisz i prześlesz do 10 tego dnia miesiąca – opieka medyczna rozpocznie się od pierwszego dnia następnego miesiąca.
Deklaracja przystąpienia/zmiany
dla ubezpieczonego
dla Managera w Banku Pekao SA
Deklaracja przystąpienia/zmiany
dla współubezpieczonego
dla członków rodzin
Managera w Banku Pekao SA
Deklaracja przystąpienia/zmiany dla współubezpieczonego bez zdolności do czynności prawnych (dla dzieci Managera w Banku Pekao SA do 18 roku życia lub innego członka rodziny bez zdolności do czynności prawnych) dla członków rodzin Managera w Banku Pekao SA