Powrót

Menedżer Obsługi - komunikacyjne/ Centrum Obsługi Szkód i Świadczeń Poznań

Miejscowość
Poznań, wielkopolskie
Nr ref.000008318
Publikacja3 dni temu
Termin składania aplikacji2019-09-10
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Doradca Klienta

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Zapewnienie realizacji procesu obsługi szkód i świadczeń zgodnie ze standardami
  • Uczestniczenie w procesie obsługi szkód o szczególnym znaczeniu lub złożoności
  • Współpracę z innymi obszarami oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji procesu obsługi klienta
  • Inicjowanie zmian organizacyjnych w procesie obsługi szkód i świadczeń
  • Realizację zleconych kontroli procesów
  • Bieżące monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników pracy
  • Zapewnienie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej w zespole
  • Dążenie do podnoszenia kwalifikacji pracowników

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • 3 - letniego doświadczenia w pionie obsługi szkód, świadczeń i kanałów zdalnych lub PZU Pomoc SA
  • Wykształcenia wyższego
  • Umiejętności organizacji pracy zespołu i efektywnego przekazywania wiedzy
  • Eksperckiej wiedza w zakresie produktów PZU w ramach danych linii biznesowych
  • Proaktywnego działania w celu podnoszenia poziomu obsługi klienta

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Profesjonalne szkolenia
  • Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
  • Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU
  • Kafeterię dodatkowych benefitów m.in. kartę sportową, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij