Ważne: Obecnie nie możemy ubezpieczyć osób wyjeżdzających do Ukrainy.
W związku z działaniami wojennymi występują trudności w organizacji usług medycznych.
Z naszym ubezpieczeniem PZU Wojażer nie musisz się obawiać komplikacji i nieplanowanych wydatków podczas podróży. Sprawdź, w jakich sytuacjach możesz na nas liczyć.
To ubezpieczenie kosztów leczenia w razie nagłego zachorowania lub wypadku.
Organizujemy i opłacamy m.in.:
Zwracamy również koszty noclegu i wyżywienia w razie kwarantanny lub izolacji spowodowanej COVID-19. Organizujemy i opłacamy późniejszy powrót do domu, jeśli w wyniku kwarantanny lub izolacji klient nie może skorzystać z wcześniej zaplanowanego transportu.
Zapewniamy wsparcie infolinii, za której pośrednictwem nasi klienci mogą m.in. umówić się na telekonsultację medyczną, otrzymać informacje przydatne przed podróżą i w jej trakcie.
Gdy oczekujesz szerokiego zakresu pomocy w razie wypadku w podróży.
Zorganizujemy i opłacimy następujące usługi:
Zapewnimy opiekę nad dzieckiem lub osobą niesamodzielną, jeśli rodzic lub opiekun podczas podróży trafi do szpitala.
Zorganizujemy i opłacimy następujące usługi:
Wypłacimy świadczenie:
Wypłacimy odszkodowanie za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie bagażu w wyniku:
Ważne! Ochroną obejmujemy sprzęt elektroniczny.
Po powrocie do Polski zorganizujemy i opłacimy leczenie w prywatnych placówkach medycznych – w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania za granicą. Możemy zapewnić konsultacje lekarskie i badania diagnostyczne, pokrycie kosztów planowanej operacji chirurgicznej oraz zabiegów rehabilitacyjnych (w razie nieszczęśliwego wypadku) czy transport medyczny związany z operacją.
Jeżeli klient wykupił wyjazd w biurze podróży albo jeśli sam zorganizował podróż i zakwaterowanie, a z powodu choroby lub innego zdarzenia losowego (wymienionego w OWU) musi:
Ochrona obejmuje również nagłe zachorowanie oraz skierowanie decyzją administracyjną na kwarantannę lub izolację z powodu COVID-19.
Ważne! Klient może kupić to ubezpieczenie w ciągu 3 dni roboczych od daty zakupu wyjazdu.
Może je kupić osobno – niezależnie od ubezpieczeń podstawowych.
Jeśli chcesz poznać szczegóły organizacji usług i limity, zajrzyj do tabeli.
Mogą korzystać z niego Polacy i obcokrajowcy, podróżujący m.in. w celach turystycznych, naukowych, związanych z pracą lub uprawianiem sportów.
Doskonale znamy i rozumiemy obawy związane z podróżami, dlatego dzięki kompleksowym rozwiązaniom możemy zapewnić Ci ochronę w podróży na wakacje, wyjazd służbowy czy w góry.
W niektórych sytuacjach ochrona ubezpieczeniowa nie będzie działała lub ją ograniczymy. O takich sytuacjach mówimy, że są to ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczeniowej.
Nie ubezpieczymy Cię, jeśli np.:
Pełną listę ograniczeń i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczeniowej znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób
Jakie świadczenia w związku z COVID-19 będą mi przysługiwać, jeśli zawrę umowę ubezpieczenia PZU Wojażer? W razie nagłego zachorowania na COVID-19 przysługują:
|
Czy muszę dokupić dodatkową ochronę, jeśli chcę ochrony w razie nagłego zachorowania na COVID-19? Nie musisz kupować żadnych dodatkowych opcji. Taka ochrona jest już w zakresie podstawowym. |
Czy pomożecie mi, kiedy trafię na kwarantannę w czasie pobytu za granicą? Tak. Zwrócimy koszty noclegu i wyżywienia – do 7 tys. zł. Zorganizujemy i pokryjemy koszty powrotu do domu, jeśli przepadły ci zarezerwowane wcześniej bilety. |
Czy pokryjecie koszty mojego pobytu za granicą po terminie powrotu, jeśli w czasie wyjazdu moje dziecko lub współtowarzysz podróży zachoruje na COVID-19 i będzie musiał zostać? Wykup Assistance Rodzina lub Assistance Dziecko/Osoba niesamodzielna. Dzięki Assistance Rodzina pokryjemy koszty hotelu do 10 dób. Limity kwotowe sprawdź w obowiązujących Cię ogólnych warunkach ubezpieczenia. W ramach Assistance Dziecko / Osoba niesamodzielna pokryjemy koszty hotelu dla rodzica albo opiekuna w przypadku hospitalizacji dziecka lub osoby niesamodzielnej – do 10 dób. Zrobimy to, jeśli w następstwie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania objętego odpowiedzialnością PZU SA hospitalizowane jest dziecko lub osoba niesamodzielna, a lekarz leczący ubezpieczonego w porozumieniu z lekarzem Centrum Pomocy uzna za konieczną stałą obecność rodzica albo opiekuna w szpitalu. |
Czy można zawrzeć umowę ubezpieczenia PZU Wojażer będąc już za granicą? Tak, można to zrobić z odpowiedzialnością od dnia następnego – nie ma karencji. Przyjmujemy wtedy odpowiedzialność za nagle zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek po rozpoczęciu okresu odpowiedzialności wskazanego na polisie. |
Czy pokryjecie koszty testu na COVID-19? Odpowiadamy za testy, które związane są z nagłym zachorowaniem. Nie odpowiadamy za profilaktyczne testy na COVID-19. |
Jeśli wyjadę do pracy za granicę np. na pół roku, to czy będę miał ochronę w razie zachorowania na COVID-19? Tak. Zapewnimy Ci pomoc medyczną do wysokości sumy ubezpieczenia, a także zwrot kosztów kwarantanny lub izolacji, jeśli zostaniesz na nią skierowany. |
Wykupiłam ubezpieczenie rezygnacji (kl. nr 12 OWU). Przed wyjazdem zostałam skierowana na kwarantannę i nie pojechałam na wykupioną wycieczkę. Czy zwrócicie mi jej koszty? Tak. Jeśli kwarantanna została Pani narzucona decyzją administracyjną, to pokryjemy koszty straconej wycieczki. |
Czy dodatni wynik testu na COVID-19 uprawnia mnie do otrzymania pomocy? Tak, ale pod warunkiem, że występują też objawy zachorowania. Zgłoś się do naszego Centrum Pomocy. Zorganizujemy i pokryjemy koszty potrzebnej pomocy medycznej. Jeśli jesteś już po wizycie u lekarza, zwrócimy Ci za nią pieniądze i pokryjemy koszty przepisanych leków. |
Czy mogę otrzymać pomoc po powrocie z podróży, jeśli zachoruję na COVID-19 za granicą? Tak, ale pod warunkiem, że przed wyjazdem rozszerzyłeś swoją polisę PZU Wojażer o Ubezpieczenie kontynuacji leczenia po podróży, a my organizowaliśmy dla Ciebie pomoc medyczną w trakcie podróży za granicą. Wtedy również po powrocie pokryjemy i zorganizujemy m.in.: wizyty lekarskie, zabiegi ambulatoryjne, badania i rehabilitację. Limity ilościowe i kwotowe naszej pomocy znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia PZU Wojażer. |
Jakich kosztów związanych z epidemią COVID-19 nie pokryje ubezpieczenie? Nie pokrywamy m.in. następujących kosztów związanych z epidemią COVID-19:
|
Nie odnaleźliśmy podanej frazy w tej sekcji
1. Poinformuj nas o poniesionych kosztach leczenia w wybrany przez Ciebie sposób:
2. Przekaż formularz, rachunki i dokumentację medyczną w wybrany przez Ciebie sposób:
1. Poinformuj nas o zaginięciu bagażu w ciągu 7 dni kalendarzowych:
2. Zbierz dokumenty:
3. Przekaż formularz i dokumenty w wybrany przez Ciebie sposób:
Jest kilka kroków, aby uzyskać wypłatę z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), po zakończeniu leczenia.
1. Poinformuj nas o wypadku w wybrany przez Ciebie sposób:
2. Przekaż formularz i dokumentację medyczną w wybrany sposób:
Możesz przekazać je w wybrany przez Ciebie sposób:
Nie. Nie ma takiej konieczności.
Tak. Zadzwoń +48 22 566 55 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Tak. Zadzwoń +48 22 566 55 44.
Tak. Zadzwoń +48 22 566 55 44. Możesz także sam umówić się na wizytę i za nią zapłacić, a my zwrócimy Ci koszty leczenia.
Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.