Ochrona urządzeń takich jak iPhone, iPad, Watch, komputery Mac oraz 3PP. Organizacja i pokrycie kosztów naprawy albo wymiana sprzętu na nowy albo wypłata odszkodowania. Ubezpieczenie zapewnia ochronę ubezpieczonemu lub użytkownikowi w Polsce i podczas podróży zagranicznych, które łącznie trwają nie dłużej niż 60 dni licząc od daty przekroczenia granicy Polski.
Ochrona wyświetlacza w iPhone. Ubezpieczenie zapewnia ochronę ubezpieczonemu lub użytkownikowi w Polsce i podczas podróży zagranicznych, które trwają łącznie nie dłużej niż 60 dni licząc od daty przekroczenia granicy Polski.
Ubezpieczenia dla klientów Cortland.
Kupione w salonach sprzedaży Cortland urządzenia można ubezpieczyć tylko w dniu ich zakupu.
Jeśli kupujesz ubezpieczenie „Cortland Care” w salonie Cortland i wybierasz Opcję II albo Opcję III lub ubezpieczenie „Wyświetlacz”, ochrona ubezpieczeniowa rozpocznie się od dnia następującego po zawarciu umowy ubezpieczenia.
Utrata sprzętu elektronicznego może być uciążliwa, a naprawa kosztowna. Zobacz, w jakich przykładowych sytuacjach możemy Ci pomóc.
Ktoś umyślnie zniszczy lub uszkodzi np. Twojego iPhone’a albo Twój iPad ulegnie przypadkowemu uszkodzeniu i będzie wymagał naprawy lub wymiany na nowy.
Twoje urządzenie nie będzie działało prawidłowo po okresie gwarancji producenta
(w opcji I – Serwis po Gwarancji).
Złodziej włamie się do Twojego domu i ukradnie np. MacBooka albo np. na ulicy ktoś siłą zabierze Ci iPhone’a (wówczas będzie to rabunek).
Twój sprzęt przestanie działać w wyniku zalania, np. z powodu awarii instalacji wodnej.
Ochrona obejmuje uszkodzenie wyświetlacza w razie jego stłuczenia lub pęknięcia, które spowoduje przerwanie jego funkcji lub jego nieprawidłowe funkcjonowanie, w wyniku nagłego i niemożliwego do przewidzenia zdarzenia niespowodowanego przez ubezpieczonego lub użytkownika urządzenia.
Ubezpieczenie występuje w trzech opcjach. Sprawdź w tabeli, co możesz zyskać w każdej z nich.
Kiedy działa ochrona |
Opcja I Serwis po Gwarancji |
Opcja II Uszkodzenie |
Opcja III Uszkodzenie + Utrata |
Serwis po gwarancji
|
|
||
Uszkodzenie, zniszczenie, dewastacja, zalanie
|
|||
Utrata (kradzież z włamaniem i rabunek)
|
W niektórych sytuacjach nie będzie ochrony ubezpieczeniowej lub ją ograniczymy. O takich sytuacjach mówimy, że są to ograniczenia lub wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej. Ich listę znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.