Rzecznik Klienta

Czym zajmuje się Rzecznik Klienta w PZU

Zajmuję się najtrudniejszymi przypadkami, które nie mogą zostać zrealizowane według standardowej procedury reklamacyjnej lub wymagają dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich.

Wspieram także klientów PZU w wyjaśnianiu skomplikowanych i wielowątkowych spraw. Dbam o to, aby wszystkie działania PZU uwzględniały perspektywę klienta i proponuję takie rozwiązania, które satysfakcjonują obie strony.

Przyjmuje zgłoszenia dotyczące naruszeń praw człowieka w Grupie PZU.

Każdy z interesariuszy, który uzna, że jego prawa człowieka lub prawa innych interesariuszy zostały naruszone przez podmiot Grupy PZU, może zgłosić to na poniższy formularz lub na adres korespondencyjny: Rzecznik Klienta, Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa.

Dla ubezpieczających nieruchomości na terenach popowodziowych

We wrześniu 2024 r. PZU zmobilizował nadzwyczajne siły jeszcze przed wystąpieniem wielkiej powodzi na południu Polski. Byliśmy z klientami od początku, obsługując ich szkody i wspierając na różne sposoby. Do końca roku przyjęliśmy prawie 50 tys. zgłoszeń szkód i obsłużyliśmy 99% z nich, wypłacając poszkodowanym blisko 425 mln zł zaliczek i odszkodowań – ogromną większość w pierwszych tygodniach po powodzi.
Teraz chcemy pomóc klientom z terenów popowodziowych, którzy chcą wznowić albo kupić nowe ubezpieczenie. Na przykład w ubezpieczeniu PZU Dom ryzyko powodzi objęte jest już podstawowym zakresem polisy, nie uzależniamy też możliwości jej zakupu od historii szkód powodziowych klienta. Lokalizacja nieruchomości i wcześniejsze szkody mogą mieć natomiast wpływ na składkę – pośród wielu innych czynników, które bierzemy pod uwagę indywidualnie podchodząc do każdego klienta i ryzyk, jakie chce ubezpieczyć. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej oferty, chętnie pomogę wyjaśnić jej warunki i parametry w Twoim konkretnym przypadku – skorzystaj z kanałów kontaktu wskazanych wyżej.


Kiedy możesz się ze mną skontaktować

Kiedy złożyłeś reklamację i otrzymałeś odpowiedź, ale nie satysfakcjonuje Cię przedstawione przez PZU stanowisko, lub jeżeli Twoja sprawa jest skomplikowana i uważasz, że wymaga indywidualnego podejścia.

Jak możesz się skontaktować

Jeżeli jesteś Klientem PZU i Twoje pytanie dotyczy konkretnej sprawy prosimy o podanie danych umożliwiających identyfikację. Jeżeli kontakt dotyczy tylko kwestii ogólnych wystarczy wpisać pytanie w pole „Treść wiadomości” oraz pozostawić dane kontaktowe.

 
Zamknij