< desktop ▼ >
Mistrzu, zwolnij.
Każdemu z nas zdarza się być „mistrzem kierownicy”.
Kampania sfinansowana z Funduszu Prewencyjnego PZU
< tablet (ukryty z poziomu sekcji)▼ >
Mistrzu, zwolnij.
Każdemu z nas zdarza się być „mistrzem kierownicy”.
Kampania sfinansowana z Funduszu Prewencyjnego PZU
< mobile ▼ >
Każdemu z nas zdarza się być „mistrzem kierownicy”
Kampania sfinansowana z Funduszu Prewencyjnego PZU
< mobile / desktop ▼ >
Bezlitosne statystyki
Bezlitosne statystyki
– codziennie na polskich drogach ginie 5 osób,
– ponad 21 000 wypadków drogowych,
– niemal 1900 ofiar śmiertelnych,
– blisko 25 000 rannych,
– ponad 2,5 miliona ujawnionych przekroczeń prędkości,
Dane z raportu „Wypadki drogowe w Polsce w 2024 roku” Komendy Głównej Policji.
Dane z Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji za rok 2024.
Dane z Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji za lata
Dane z raportu „Wypadki drogowe w Polsce w 2024 roku” Komendy Głównej Policji.
Dane z Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji za rok 2024.
Dane z Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji za lata
< desktop ▼ >
Jedna naklejka, realny sygnał |
|
Naklejka „Mistrzu, zwolnij” to nie gadżet. To prośba, zachęta, ale też deklaracja: „jeżdżę ostrożnie”. Naklejając ją na samochód, bierzesz odpowiedzialność i dajesz sygnał innym, że sprzeciwiasz się brawurowemu zachowaniu za kierownicą. |
|
|
Jedna naklejka, realny sygnał
Naklejka „Mistrzu, zwolnij” to nie gadżet. To prośba, zachęta, ale też deklaracja: „jeżdżę ostrożnie”.
Naklejając ją na samochód, bierzesz odpowiedzialność i dajesz sygnał innym, że sprzeciwiasz się brawurowemu zachowaniu za kierownicą.
< mobile ▼ >
Jedna naklejka, realny sygnał
Naklejka „Mistrzu, zwolnij” to nie gadżet. To prośba, zachęta, ale też deklaracja: „jeżdżę ostrożnie”.
Naklejając ją na samochód, bierzesz odpowiedzialność i dajesz sygnał innym, że sprzeciwiasz się brawurowemu zachowaniu za kierownicą.
Ruch odpowiedzialnych kierowców
Każda naklejka to jeden głos więcej w istotnej akcji. Nie zmienimy wszystkiego od razu – ale możemy zacząć od siebie i swojego samochodu.
Dołącz do ruchu odpowiedzialnych kierowców i reprezentuj go godnie, zawsze, kiedy jesteś na drodze.
< desktop ▼ >
Konkurs
Laureaci konkursu otrzymali zaproszenia do ośrodka szkoleniowego Driveland, gdzie 3 września sprawdzili swoje umiejętności za kierownicą. Zaproszenia obejmowały:
Jazdę w poślizgu kontrolowanym
Jazdę po okręgu i awaryjne hamowanie z przeszkodami
Symulator dachowania i zderzeń czołowych "Safety House"
„Road Lab”, czyli naukę czytania drogi i poprawa pozycji za kierownicą
Oprócz emocji związanych z bezpieczną jazdą samochodem na specjalnym torze do wygrania były prezenty – zestaw gadżetów, na który składały się: opaska Xiaomi Mi band 7, awaryjne urządzenie wielofunkcyjne, powerbank, koc termiczny, apteczka, scyzoryk Victorinox, latarka robocza FALON TECH oraz torba bawełniana.
< mobile ▼ >
Konkurs
Laureaci konkursu otrzymali zaproszenia do ośrodka szkoleniowego Driveland, gdzie 3 września sprawdzą swoje umiejętności za kierownicą. Zaproszenia obejmowały:
Jazdę w poślizgu kontrolowanym
Jazdę po okręgu i awaryjne hamowanie z przeszkodami
Symulator dachowania i zderzeń czołowych "Safety House"
„Road Lab”, czyli naukę czytania drogi i poprawa pozycji za kierownicą
Oprócz emocji związanych z bezpieczną jazdą samochodem na specjalnym torze do wygrania były prezenty – zestaw gadżetów, na który składały się: opaska Xiaomi Mi band 7, awaryjne urządzenie wielofunkcyjne, powerbank, koc termiczny, apteczka, scyzoryk Victorinox, latarka robocza FALON TECH oraz torba bawełniana.
Do kampanii dołączył Wojek
Zobacz, jak poradził sobie na naszym torze bezpiecznej jazdy!
Do kampanii dołączył Wojek
Zobacz, jak poradził sobie na naszym torze bezpiecznej jazdy!
< desktop ▼ >
Partner kampanii
Safety CarOto nasz mobilny znak ograniczenia prędkości, czyli specjalny samochód PZU, który jeździł po drogach i wskazywał kierowcom z jaką maksymalną prędkością mogli się poruszać na danym odcinku. Nasze auto przejechało 750 kilometrów w 3 dni. Reakcja kierowców utwierdziła nas w przekonaniu, że takie kampanie jak „Mistrzu, zwolnij” są na polskich drogach bardzo potrzebne. Zobaczcie efekty tej akcji! |
< mobile ▼ >
Safety Car
Oto nasz mobilny znak ograniczenia prędkości, czyli specjalny samochód PZU, który jeździł po drogach i wskazywał kierowcom z jaką maksymalną prędkością mogli się poruszać na danym odcinku. Nasze auto przejechało 750 kilometrów w 3 dni. Reakcja kierowców utwierdziła nas w przekonaniu, że takie kampanie jak „Mistrzu, zwolnij” są na polskich drogach bardzo potrzebne. Zobaczcie efekty tej akcji!