.
Przystąpienie tradycyjne
Wypełnij deklarację przystąpienia do ubezpieczenia oraz zgodę na potrącenie składek w formie papierowej i dostarcz do Działu Personalnego. Druki deklaracji są dostępne w wydziałach oraz w Dziale Personalnym.
Program ubezpieczenia składa się z:
-
Prywatnej Opieki Medycznej,
- ubezpieczeń uzupełniających:
- Dodatkowej Ochrony Zdrowia.
Poznaj korzyści nowego programu ubezpieczeniowego
- Zapewniamy ochronę ubezpieczeniową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Prywatne wizyty lekarskie (bez skierowań) oraz badania diagnostyczne. Konsultacje z zakresu chorób wewnętrznych (interny), pediatrii i medycyny rodzinnej realizujemy w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od zgłoszenia, a konsultacje specjalistyczne – w ciągu 5 dni roboczych.
- Dostosowujemy się do potrzeb pacjentów – nie wymagamy skierowań na konsultacje lekarskie, oferujemy telekonsultacje, wystawiamy e-recepty i e-skierowania.
- Mamy rozbudowaną sieć placówek medycznych w całej Polsce – z naszej opieki medycznej można skorzystać w ponad 600 miastach (również powiatowych), nawet podczas delegacji czy urlopu.
Do ubezpieczenia podstawowego na życie oraz do ubezpieczeń uzupełniających mogą przystąpić:
• pracownicy firmy w wieku 16–69 lat
Ochroną ubezpieczeniową w ramach Twoje zdrowie – usługi medyczne mogą zostać objęci również:
• małżonkowie pracowników w wieku 16–69 lat
• partnerzy życiowi pracowników w wieku 18–69 lat
• dzieci do 18 lat albo jeśli się uczą – do 25 lat.
Propozycja warunków ubezpieczenia oraz limity dla poszczególnych usług medycznych:
Zakres usług medycznych START
Jak umówić się na usługę medyczną?
Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:
- Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
- całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Serwis SMS
Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.
Zakres usług medycznych KOMFORT
Jak umówić się na usługę medyczną?
Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:
- Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
- całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Serwis SMS
Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.
Zakres usług medycznych KOMFORT PLUS
Jak umówić się na usługę medyczną?
Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:
- Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
- całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Serwis SMS
Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.
Zakres usług medycznych OPTIMUM
-
Jak umówić się na usługę medyczną?
Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:
- Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
- całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Serwis SMS
Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.
Pomoc w sytuacji gdy...
wypełnisz formularz po raz pierwszy
Wkrótce e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.
po wypełnieniu formularza nie dostaniesz wiadomości e-mail
Jeśli e-mail do Ciebie nie dotarł, sprawdź folder SPAM.
ponownie wypełnisz formularz i masz konto w mojePZU
Zaloguj się do mojePZU, wejdź w zakładkę Oferta PZU i wybierz Oferta grupowa. Znajdziesz tam ofertę ubezpieczenia grupowego i wypełnisz deklarację przystąpienia. Jeśli nie pamiętasz hasła do mojePZU, skorzystaj z opcji przypomnij hasło lub zadzwoń na naszą infolinię.
masz konto w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni
Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
ponownie wypełnisz formularz i nie masz konta w mojePZU
Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową i odszukaj wiadomość, którą Ci wysłaliśmy wcześniej. Znajdziesz w niej informację jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
nie masz konta w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni
Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
kolejny raz wypełniasz formularz – po upływie 3 dni
Na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.
do formularza wpiszesz błędne dane i masz konto w mojePZU
Jeśli w formularzu są błędne dane, zaloguj się do mojePZU i sprawdź, czy na Twoim koncie jest widoczna oferta.
w formularzu są błędne dane i nie masz konta w mojePZU
Jeśli w formularzu są błędne dane, a nie masz konta w mojePZU, nie otrzymasz żadnej informacji. W takiej sytuacji - po upływie 3 dni - ponownie wypełnij formularz.
podano inny adres e-mail niż wskazany na koncie mojePZU
Wiadomości e-mail przyjdzie na adres powiązany z kontem mojePZU.
oferta, którą Ci wysłaliśmy, jest już nieaktywna
Jeśli wiadomość z ofertą przystąpienia do ubezpieczenia grupowego jest już nieaktywna, wypełnij jeszcze raz formularz i prześlij nam swoje dane. Na Twój e-mail wyślemy Ci informację z dalszymi krokami.
Dokumenty
Dokumenty
Informacja prawna
Zakładem ubezpieczeń jest PZU Życie SA. Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczeń, w tym definicje zdarzeń objętych ochroną, zakresu odpowiedzialności, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności zawarte są w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczeń, dostępnych u naszych agentów, w naszych oddziałach i na stronie pzu.pl. Jeśli chcą Państwo zawrzeć umowę, prosimy o kontakt z przedstawicielem PZU Życie SA.