Strona główna PZU

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      .

 

Jak przystąpić do ubezpieczenia

Przystąpienie online

      Wypełnij formularz   

Przystąpienie tradycyjne

Deklaracja papierowa

Wypełnij deklarację przystąpienia do ubezpieczenia oraz zgodę na potrącenie składek w formie papierowej i dostarcz do Działu Personalnego. Druki deklaracji są dostępne w wydziałach oraz w Dziale Personalnym.

Pobierz deklarację - PRACOWNIK 

Pobierz deklarację - WSPÓŁUBEZPIECZONY ZGODA

Program ubezpieczenia składa się z:

 

Poznaj korzyści nowego programu ubezpieczeniowego

  • Zapewniamy ochronę ubezpieczeniową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Prywatne wizyty lekarskie (bez skierowań) oraz badania diagnostyczne. Konsultacje z zakresu chorób wewnętrznych (interny), pediatrii i medycyny rodzinnej realizujemy w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od zgłoszenia, a konsultacje specjalistyczne – w ciągu 5 dni roboczych.
  • Dostosowujemy się do potrzeb pacjentów – nie wymagamy skierowań na konsultacje lekarskie, oferujemy telekonsultacje, wystawiamy e-recepty i e-skierowania.
  • Mamy rozbudowaną sieć placówek medycznych w całej Polsce – z naszej opieki medycznej można skorzystać w ponad 600 miastach (również powiatowych), nawet podczas delegacji czy urlopu. 

Do ubezpieczenia podstawowego na życie oraz do ubezpieczeń uzupełniających mogą przystąpić:
• pracownicy firmy w wieku 16–69 lat

Ochroną ubezpieczeniową w ramach Twoje zdrowie – usługi medyczne mogą zostać objęci również:
• małżonkowie pracowników w wieku 16–69 lat
• partnerzy życiowi pracowników w wieku 18–69 lat
• dzieci do 18 lat albo jeśli się uczą – do 25 lat.

zakres ubezpieczenia podstawowego 

zakres ubezpieczeniA DLA WSPÓŁUBEZPIECZONEGO 

Propozycja warunków ubezpieczenia oraz limity dla poszczególnych usług medycznych:

Zakres usług medycznych START

Jak umówić się na usługę medyczną?

Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:

  • Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
  • całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  • Serwis SMS
    Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.

ZAKRES PAKIETU

Zakres usług medycznych KOMFORT

Jak umówić się na usługę medyczną?

Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:

  • Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
  • całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  • Serwis SMS
    Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.

ZakreS pakietu

Zakres usług medycznych KOMFORT PLUS

Jak umówić się na usługę medyczną?

Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:

  • Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
  • całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  • Serwis SMS
    Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.

Zakres pakietu

Zakres usług medycznych OPTIMUM

  • Jak umówić się na usługę medyczną?

    Na usługi medyczne umawiamy za pośrednictwem:

  • Serwisu mojePZU (po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni, które zostały udostępnione w Serwisie mojePZU i możesz bezpośrednio umówić dogodny termin konsultacji),
  • całodobowej infolinii pod nr 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  • Serwis SMS
    Potwierdzenie terminu i miejsca realizacji usługi medycznej za pośrednictwem SMS-a.

ZAKRES PAKIETU

Pomoc w sytuacji gdy...

wypełnisz formularz po raz pierwszy

Wkrótce e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.

po wypełnieniu formularza nie dostaniesz wiadomości e-mail

Jeśli e-mail do Ciebie nie dotarł, sprawdź folder SPAM.

ponownie wypełnisz formularz i masz konto w mojePZU

Zaloguj się do mojePZU, wejdź w zakładkę Oferta PZU i wybierz Oferta grupowa. Znajdziesz tam ofertę ubezpieczenia grupowego i wypełnisz deklarację przystąpienia. Jeśli nie pamiętasz hasła do mojePZU, skorzystaj z opcji przypomnij hasło lub zadzwoń na naszą infolinię.

masz konto w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni

Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.

ponownie wypełnisz formularz i nie masz konta w mojePZU

Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową i odszukaj wiadomość, którą Ci wysłaliśmy wcześniej. Znajdziesz w niej informację jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.

nie masz konta w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni

Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.

kolejny raz wypełniasz formularz – po upływie 3 dni

Na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.

do formularza wpiszesz błędne dane i masz konto w mojePZU

Jeśli w formularzu są błędne dane, zaloguj się do mojePZU i sprawdź, czy na Twoim koncie jest widoczna oferta.

 

w formularzu są błędne dane i nie masz konta w mojePZU

Jeśli w formularzu są błędne dane, a nie masz konta w mojePZU, nie otrzymasz żadnej informacji. W takiej sytuacji - po upływie 3 dni - ponownie wypełnij formularz.

podano inny adres e-mail niż wskazany na koncie mojePZU

Wiadomości e-mail przyjdzie na adres powiązany z kontem mojePZU.

oferta, którą Ci wysłaliśmy, jest już nieaktywna

Jeśli wiadomość z ofertą przystąpienia do ubezpieczenia grupowego jest już nieaktywna, wypełnij jeszcze raz formularz i prześlij nam swoje dane. Na Twój e-mail wyślemy Ci informację z dalszymi krokami.

Pokaż więcej

Informacja prawna

Zakładem ubezpieczeń jest PZU Życie SA. Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczeń, w tym definicje zdarzeń objętych ochroną, zakresu odpowiedzialności, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności zawarte są w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczeń, dostępnych u naszych agentów, w naszych oddziałach i na stronie pzu.pl. Jeśli chcą Państwo zawrzeć umowę, prosimy o kontakt z przedstawicielem PZU Życie SA.

Zamknij