PZU

W ramach Opieki Medycznej PZU Zdrowie otrzymujesz:

  • opiekuna VIP,
  • wizyty u wykwalifikowanych specjalistów bez limitów i skierowań,
  • szeroki zakres badań laboratoryjnych i diagnostycznych oraz opieki stomatologicznej,
  • nielimitowane wizyty domowe i rehabilitacja,
  • dostęp do lekarza rodzinnego, internisty i pediatry w ciągu 24h, a do pozostałych specjalizacji w ciągu 5 dni roboczych zarówno w placówkach własnych jak i współpracujących,
  • możliwość objęcia abonamentem bliskich w ramach pakietów: Partnerski, Rodzinny, Senior, Dziecko pow. 26 r.ż.

W ramach opieki medycznej zapewniamy również dostęp do Telekonsultacji z lekarzami specjalistami bez wychodzenia z domu. Telekonsultacje odbywają się w formie rozmowy telefonicznej lub czatu przez 7 dni w tygodniu.

Podczas rozmowy z lekarzem możesz zamówić skierowania na potrzebne Ci badania, skonsultować wyniki już wykonanych badań oraz otrzymać receptę na leki w formie elektronicznej do pobrania z aplikacji, a także otrzymać e-zwolnienie.

Usługi medyczne w ramach Opieki Medycznej PZU Zdrowie możesz zrealizować w szerokiej sieci placówek własnych i partnerskich

Do Twojej dyspozycji oddajemy blisko 2 200 placówek medycznych, w tym ponad 130 placówek własnych PZU Zdrowie. Jesteśmy już w prawie 600 miastach, a nasza sieć stale się powiększa.

Jak umówić się do lekarza lub na badania medyczne?

moje.PZU

Umawiaj wizyty lub badania za pomocą Konta Klienta moje.PZU – zarejestruj się na Koncie pod adresem https://moje.pzu.pl lub skorzystaj z aplikacji mobilnej moje.PZU (do pobrania ze sklepu App Store lub Google Play)

Formularz online

Skorzystaj z Formularza umówienia wizyty na stronie pzu.pl.

Infolinia PZU

Umawiaj wizyty lub badania za pośrednictwem całodobowej infolinii pod numerami telefonów: 801 405 905 lub 22 505 12 55

Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Przewodnik Pacjenta PZU Zdrowie  – pobierz

Przystąp do abonamentu w prosty sposób

Zapoznaj się z Regulaminem elektronicznego formularza zgłoszenia do Abonamentu i zaakceptuj go.
  • Wybierz odpowiedni formularz elektronicznego zgłoszenia (dla Ciebie lub dla członków Twojej rodziny),
  • Wypełnij Formularz zgłoszenia do abonamentu medycznego na stronie i prześlij dokument on-line,
  • Potrzebujesz instrukcji dotyczącej wypełniania Formularza - pobierz.

Potrzebujesz pomocy? Jeśli masz problemy techniczne, dotyczące elektronicznego Formularza przystąpienia zadzwoń do nas pod numer telefonu 22 505 12 63 - dostępny w dni robocze w godzinach: 8.00 -16:00.

Przekaż link do formularza członkowi rodziny, którego chcesz objąć abonamentem (małżonkowi, partnerowi życiowemu, dorosłemu dziecku, rodzicowi/dziadkowi lub rodzicowi/dziadkowi małżonka/partnera życiowego) wraz ze swoim numerem kadrowym pracownika Alior Bank SA oraz danymi osobowymi.

Za niepełnoletnie dziecko lub członka rodziny niezdolnego do czynności prawnych, zgłoszenie wypełnia rodzic/opiekun prawny.

 

Jeśli wypełniasz zgłoszenie jako pracownik, wydrukuj formularz zgody na potrącenie z wynagrodzenia załączony do maila (został przygotowany przez Twojego Pracodawcę). Wypełnij go i wyślij podpisany na wskazany w mailu adres.

Pamiętaj: Brak przesłanej w terminie Zgody na potrącenie z wynagrodzenia będzie skutkować brakiem dostępu do świadczeń medycznych.

 

Formularz zgłoszenia dla pracownika Alior Bank SA
 

Formularz zgłoszenia dla członka rodziny pracownika Alior Bank SA

Formularz zgłoszenia dla członka rodziny bez zdolności do czynności prawnych (dla dzieci pracownika Alior Bank SA do 18 roku życia lub innego członka rodziny bez zdolności do czynności prawnych)

 

 

 

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij