PZU

Twoje korzyści:

  • Dostęp do lekarzy specjalistów, bez skierowań – do internisty i pediatry w ciągu maksymalnie 2 dni robocze, a do specjalisty w ciągu 5 dni roboczych
  • Szeroka gama badań diagnostycznych i zabiegów ambulatoryjnych
  • Dostęp do prywatnych placówek medycznych sieci PZU Zdrowie w ponad 600 miastach w Polsce (także powiatowych)
  • Możliwość ubezpieczenia bliskich – małżonka albo partnera życiowego, dzieci, rodziców i teściów
  • Możliwość skorzystania z refundacji – zwracamy koszty badań lub wizyt zrealizowanych w dowolnych placówkach medycznych, niewspółpracujących z PZU

Konsultacje telemedyczne

Udzielamy specjalistycznych konsultacji telemedycznych bez skierowań.
Dzięki tej usłudze możesz korzystać z konsultacji przez telefon, a także za pośrednictwem czatu i wideoczatu.

  • Konsultacje z internistą i pediatrą dostępne są przez 24/7. Natomiast ze specjalistą w dni robocze w godzinach: 7.00–22.00.
  • Konsultacje telemedyczne obejmują w szczególności wywiad, zlecenie podstawowych badań, które ułatwią wstępną diagnostykę lub umożliwią kontrolę nad chorobami przewlekłymi.
  • W ramach telekonsultacji lekarz może omówić wyniki badań, wystawić e-receptę, a także zwolnienie lekarskie.

Refundacja

Zapewniamy zwrot kosztów za badania lub wizyty lekarskie wykonane w dowolnej placówce medycznej, która nie należy do sieci placówek własnych i partnerskich PZU.
Dzięki tej usłudze:

  • możesz się leczyć w dowolnej placówce na terenie całego kraju, która nie należy do sieci placówek własnych i partnerskich PZU,
  • otrzymasz zwrot kosztów poniesionych za wizyty lekarskie i badania* objęte zakresem ubezpieczenia, wykonane w placówce, która nie współpracuje z PZU,
  • procent refundacji stanowi 70% wartości świadczenia zdrowotnego z faktury, natomiast limit kwartalny wynosi 600 zł kwartalnie. (kwartał liczymy od daty wdrożenia programu).

* konieczność posiadania skierowania na badania (honorowane skierowania spoza sieci, również NFZ)

ZAKRES DLA PRACOWNIKÓW I BLISKICH 

 

Kto może korzystać z opieki medycznej?

  • Pakiet indywidualny obejmuje pracownika* GK HBH.
  • Pakiet partnerski obejmuje dwie osoby: pracownika i jego małżonka albo partnera** albo dziecko***.
  • Pakiet rodzinny obejmuje minimum 3 osoby: pracownika i jego małżonka albo partnera oraz wszystkie dzieci.

* pracownicy, którzy nie ukończyli 67 lat; małżonkowie lub partnerzy życiowi pracowników, którzy nie ukończyli 67 lat
** Partner życiowy – osoba pozostająca z pracownikiem w związku małżeńskim albo wskazana w formularzu osoba niebędąca w związku małżeńskim, pozostająca z pracownikiem – również nie będącym w związku małżeńskim – we wspólnym pożyciu. Partner życiowy nie może być  spokrewniony z pracownikiem.
*** Uczęszczające do szkoły dziecko pracownika małżonka/partnera pracownika w wieku do 25. roku życia.

Abonament zdrowotny dla rodziców i teściów

Z myślą o starszych członkach rodziny, przygotowaliśmy specjalny pakiet Senior. Pakiet ten obejmuje rodziców pracownika lub jego współmałżonka albo partnera. Kosztuje 124 zł miesięcznie za osobę.
Zakres świadczeń obejmuje m.in. dostęp do lekarzy i badań diagnostycznych oraz 2 wizyty domowe w ciągu roku.

ZAKRES SENIOR

 

Jak przystąpić do opieki medycznej ?

  • W zależności od wybranego zakresu, wypełnij odpowiednie dokumenty.
  • Dokumenty przekaż do Działu Personalnego.

dokumenty przystąpienia 

Jak i kiedy możesz zmienić zakres lub pakiet ?

  1. Zmiana wybranego Zakresu z niższego na wyższy może być dokonana na wniosek, w dowolnym czasie. Zmiana wybranego Zakresu z wyższego na niższy może być dokonana wyłącznie w rocznicę zawarcia Umowy. Członkowie rodziny, z wyłączeniem Seniora, muszą zostać  objęci tym samym Zakresem Świadczeń co pracownik. Dokonana zmiana będzie obowiązywała od pierwszego dnia kolejnego miesiąca.
  2. Pracownik może dokonać zmiany Pakietu z indywidualnego na rodzinny lub partnerski albo z partnerskiego na rodzinny w dowolnym czasie. Zmiany Pakietu z rodzinnego albo partnerskiego na indywidualny lub z rodzinnego na partnerski można dokonać wyłącznie w rocznicę zawarcia Umowy.
  3. Rezygnacja możliwa po 12 miesiącach od przystąpienia. Ponowne przystąpienie do opieki medycznej, w przypadku rezygnacji przez Pacjenta w trakcie trwania Umowy, jest możliwe w rocznicę zawarcia Umowy przez pracodawcę lub po jej dacie, nie wcześniej niż po 12 miesiącach od rezygnacji.

Umawianie wizyty – jak to działa

Na wizytę u lekarza lub badanie możesz się umówić za pośrednictwem:

∙Serwisu mojePZU: na moje.pzu.pl lub w aplikacji mobilnej mojePZU (pobierz ją z App Store lub Google Play),

∙Całodobowej infolinii PZU Zdrowie czynnej 7 dni w tygodniu – pod  numerem 801 405 905, 99 698 698 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

 

ZNAJDŹ PLACÓWKĘ

Informacja prawna

Niniejszy materiał stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

Zamknij