Twoje korzyści:
- Dostęp do lekarzy specjalistów, bez skierowań – do internisty i pediatry w ciągu maksymalnie 2 dni robocze, a do specjalisty w ciągu 5 dni roboczych
- Szeroka gama badań diagnostycznych i zabiegów ambulatoryjnych
- Dostęp do prywatnych placówek medycznych sieci PZU Zdrowie w ponad 600 miastach w Polsce (także powiatowych)
- Możliwość ubezpieczenia bliskich – małżonka albo partnera życiowego, dzieci, rodziców i teściów
- Możliwość skorzystania z refundacji – zwracamy koszty badań lub wizyt zrealizowanych w dowolnych placówkach medycznych, niewspółpracujących z PZU
Konsultacje telemedyczne
Udzielamy specjalistycznych konsultacji telemedycznych bez skierowań.
Dzięki tej usłudze możesz korzystać z konsultacji przez telefon, a także za pośrednictwem czatu i wideoczatu.
- Konsultacje z internistą i pediatrą dostępne są przez 24/7. Natomiast ze specjalistą w dni robocze w godzinach: 7.00–22.00.
- Konsultacje telemedyczne obejmują w szczególności wywiad, zlecenie podstawowych badań, które ułatwią wstępną diagnostykę lub umożliwią kontrolę nad chorobami przewlekłymi.
- W ramach telekonsultacji lekarz może omówić wyniki badań, wystawić e-receptę, a także zwolnienie lekarskie.
Refundacja
Zapewniamy zwrot kosztów za badania lub wizyty lekarskie wykonane w dowolnej placówce medycznej, która nie należy do sieci placówek własnych i partnerskich PZU.
Dzięki tej usłudze:
- możesz się leczyć w dowolnej placówce na terenie całego kraju, która nie należy do sieci placówek własnych i partnerskich PZU,
- otrzymasz zwrot kosztów poniesionych za wizyty lekarskie i badania* objęte zakresem ubezpieczenia, wykonane w placówce, która nie współpracuje z PZU,
- procent refundacji stanowi 70% wartości świadczenia zdrowotnego z faktury, natomiast limit kwartalny wynosi 600 zł kwartalnie. (kwartał liczymy od daty wdrożenia programu).
* konieczność posiadania skierowania na badania (honorowane skierowania spoza sieci, również NFZ)
ZAKRES DLA PRACOWNIKÓW I BLISKICH
Kto może korzystać z opieki medycznej?
- Pakiet indywidualny obejmuje pracownika* GK HBH.
- Pakiet partnerski obejmuje dwie osoby: pracownika i jego małżonka albo partnera** albo dziecko***.
- Pakiet rodzinny obejmuje minimum 3 osoby: pracownika i jego małżonka albo partnera oraz wszystkie dzieci.
* pracownicy, którzy nie ukończyli 67 lat; małżonkowie lub partnerzy życiowi pracowników, którzy nie ukończyli 67 lat
** Partner życiowy – osoba pozostająca z pracownikiem w związku małżeńskim albo wskazana w formularzu osoba niebędąca w związku małżeńskim, pozostająca z pracownikiem – również nie będącym w związku małżeńskim – we wspólnym pożyciu. Partner życiowy nie może być spokrewniony z pracownikiem.
*** Uczęszczające do szkoły dziecko pracownika małżonka/partnera pracownika w wieku do 25. roku życia.
Abonament zdrowotny dla rodziców i teściów
Z myślą o starszych członkach rodziny, przygotowaliśmy specjalny pakiet Senior. Pakiet ten obejmuje rodziców pracownika lub jego współmałżonka albo partnera. Kosztuje 124 zł miesięcznie za osobę.
Zakres świadczeń obejmuje m.in. dostęp do lekarzy i badań diagnostycznych oraz 2 wizyty domowe w ciągu roku.
Jak przystąpić do opieki medycznej ?
- W zależności od wybranego zakresu, wypełnij odpowiednie dokumenty.
- Dokumenty przekaż do Działu Personalnego.
Jak i kiedy możesz zmienić zakres lub pakiet ?
- Zmiana wybranego Zakresu z niższego na wyższy może być dokonana na wniosek, w dowolnym czasie. Zmiana wybranego Zakresu z wyższego na niższy może być dokonana wyłącznie w rocznicę zawarcia Umowy. Członkowie rodziny, z wyłączeniem Seniora, muszą zostać objęci tym samym Zakresem Świadczeń co pracownik. Dokonana zmiana będzie obowiązywała od pierwszego dnia kolejnego miesiąca.
- Pracownik może dokonać zmiany Pakietu z indywidualnego na rodzinny lub partnerski albo z partnerskiego na rodzinny w dowolnym czasie. Zmiany Pakietu z rodzinnego albo partnerskiego na indywidualny lub z rodzinnego na partnerski można dokonać wyłącznie w rocznicę zawarcia Umowy.
- Rezygnacja możliwa po 12 miesiącach od przystąpienia. Ponowne przystąpienie do opieki medycznej, w przypadku rezygnacji przez Pacjenta w trakcie trwania Umowy, jest możliwe w rocznicę zawarcia Umowy przez pracodawcę lub po jej dacie, nie wcześniej niż po 12 miesiącach od rezygnacji.
Umawianie wizyty – jak to działa
Na wizytę u lekarza lub badanie możesz się umówić za pośrednictwem:
∙Całodobowej infolinii PZU Zdrowie czynnej 7 dni w tygodniu – pod numerem 801 405 905, 99 698 698 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Dodatowe informacje
Dokumenty do pobrania
Informacja prawna
Niniejszy materiał stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.