Infolinia PZU GO: + 48 22 566 00 66
Opłata zgodna z taryfą operatora

Zakup PZU GO nie jest już możliwy. Klienci, którzy kupili polisę z wariantem PZU GO, będą mieli zapewnioną ochronę do końca trwania umowy.

PZU GO

Jak działa PZU GO?

W razie wypadku PZU GO błyskawicznie przekazuje do PZU informację o zdarzeniu.

Wraz z informacją o wypadku, PZU GO przesyła również dokładne dane o jego lokalizacji.

PZU niezwłocznie się z Tobą kontaktuje i sprawdzi, czy potrzebujesz pomocy.

Jeśli nie odbierzesz telefonu, PZU zawiadomi Centrum Powiadamiania Ratunkowego.

 

Numer, z którego PZU dzwoni po wykryciu wypadku to 22 566 00 66 . Zapisz go w swoim telefonie jako PZU GO i zawsze odbieraj.

Dlaczego warto?

Ochrona ubezpieczeniowa na podstawie warunków i zasad określonych w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto.
PZU GO otrzymasz kupując ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze z wariantem PZU GO. Szczegółowe informacje znajdziesz  w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto i na pzu.pl

 

Pomoc w razie wypadku lub kolizji
Jeśli będziesz mieć wypadek na drodze, PZU GO automatycznie to wykryje i wezwie pomoc (w razie potrzeby służby ratunkowe). 

Wsparcie w innych niebezpiecznych sytuacjach
Jeśli np. zasłabniesz w podróży lub zepsuje Ci się samochód, wystarczy, że naciśniesz przycisk SOS, a my wezwiemy pomoc.  

Poprawa stylu jazdy
Otrzymasz informacje o swoim stylu jazdy. Dzięki temu możesz zwiększyć bezpieczeństwo i ekonomikę prowadzenia samochodu.

Jak dołączyć do PZU GO?

Pobierz

aplikację ze sklepu Google Play / App Store

Przyklej

czujnik na przedniej szybie

Połącz

czujnik z telefonem

Materiały wideo

Jak PZU GO dba o bezpieczeństwo Twoich danych​

PZU GO – prosta droga do bezpieczeństwa

PZU GO Jak zainstalować czujnik

PZU GO Jak usunąć PZU GO?

Materiały archiwalne

Po czym możesz poznać naprawdę dobrego ubezpieczyciela?


Poznaj PZU GO

Skuteczność PZU GO

Zdarzenia, w których pomogliśmy klientom

Wykryte wypadki

Zgłoszenia SOS, do których została wysłana pomoc assistance

326

23

303

 

PZU GO

Wybrane opisy zdarzeń, w których nasze urządzenie potwierdziło swoją skuteczność.

Niebezpieczne zderzenie z łosiem

Pan Mateusz podróżował ze swoimi bliskimi.
Wtem, na prostym odcinku drogi, w obrębie lasu z mroku wyłonił się łoś. Na reakcję było już za późno i łoś z impetem uderzył w samochód Pana Mateusza.
PZU GO zadziałało błyskawicznie. Urządzenie natychmiast przekazało informację o lokalizacji do Centrum Alarmowego PZU i po chwili nasz konsultant nawiązał kontakt z kierowcą. 

W takich chwilach najważniejsze jest zdrowie i bezpieczeństwo podróżujących pojazdem. Pracownik PZU upewnił się, że Panu Mateuszowi i jego rodzinie nic się stało, a kiedy otrzymał takie potwierdzenie, zorganizował pomoc drogową.

Zderzenia z łosiem należą do bardzo niebezpiecznych wypadków. Ogromna waga tych zwierząt powoduje, że takie sytuacje często kończą się śmiertelnie dla pasażerów samochodu, który zderzy się z łosiem. W przypadku Pana Mateusza, skutkiem spotkania z łosiem był tylko zniszczony przód samochodu.

Wymuszenie pierwszeństwa

W województwie śląskim kierowca jechał samochodem wraz  z żoną. Kierowca nie zauważył znaku STOP i wymusił pierwszeństwo. Doszło do zderzenia z innym pojazdem.

Konsultant PZU natychmiast połączył się z kierującym pojazdem i uzyskał informację o zdarzeniu, następnie powiadomił Centrum Powiadamiania Ratunkowego (nr 112) i zorganizował pomoc drogową.

Nasi klienci poszkodowani w wypadku trafili do szpitala, a ich auto bezpiecznie zostało odholowane do warsztatu.

Mimo że wypadek wydarzył się w centrum miasta, nikt z obserwujących zdarzenia nie zadzwonił po pomoc. Niestety, taka sytuacja zdarza się bardzo często, a przy zagrożeniu życia liczy się każda sekunda.

Dzięki PZU GO, nawet jeśli kierowca straciłby przytomność, pomoc i tak szybko dotarłaby na miejsce i ratownicy mogliby uratować życie poszkodowanych.

Utrata kontroli nad pojazdem

To zdarzenie wyglądało naprawdę groźnie. Pani Sylwia jechała odebrać córkę z obozu.

W foteliku z tyłu siedział jej dwuletni synek. Nagle chłopiec zaczął płakać, kobieta odwróciła się i straciła panowanie nad kierownicą. W efekcie uderzyła w znak drogowy. PZU GO natychmiast wykryło wypadek i nasz konsultant połączył się z kobietą.

Na szczęście dziecko było przypięte w foteliku i nic mu się nie stało. Mama również nie odniosła żadnych obrażeń.

Pani Sylwia miała ubezpieczenie Pomoc w Drodze z wariantem PZU GO, więc uszkodzony samochód bezpłatnie został odholowany  do warsztatu w miejscu jej zamieszkania. Było to możliwe dzięki zniesieniu limitu holowania na terenie Polski w tym produkcie ubezpieczeniowym. Kobieta otrzymała samochód zastępczy i mogła kontynuować podróż. 

Po odholowaniu samochodu do warsztatu, mechanicy stwierdzili szkodę całkowitą. Najważniejsze jednak, że nikt nie odniósł obrażeń.

Łatwo wyobrazić sobie inne scenariusze – kobieta mogła uderzyć się w głowę i stracić przytomność. Do kolizji mogło dojść na mało uczęszczanej drodze i nikt nie wezwałby pomocy. Z myślą o takich zdarzeniach powstało PZU GO. Gdy urządzenie wyczuje duże przeciążenie     – charakterystyczne przy wypadku – w ciągu sekundy przekazuje

informację o zdarzeniu do Centrum Alarmowego PZU. Wszystko po to, aby pomoc przyszła jak najszybciej.

Awaria samochodu w lesie

Pan Stanisław uwielbia weekendowe wyjazdy poza miasto. Jest już w podeszłym wieku, więc chwile spędzone na łonie natury pomagają mu reperować nadszarpnięte zdrowie. Dlatego, gdy nadszedł majowy weekend, nie wahał się ani chwili i wybrał się na wycieczkę do rezerwatu przyrody. Nie spodziewał się, że ta wyprawa przyjmie tak dramatyczny obrót.

Jadąc wyboistą drogą przez las, nagle w tylnym kole usłyszał stukot. Od razu zatrzymał samochód i sprawdził, co się wydarzyło. Okazało się, że uszkodziło się koło. W tej sytuacji nie mógł kontynuować wycieczki.

 

W swoim życiu Pan Stanisław wiele razy radził sobie z podobnymi i o wiele większymi naprawami, jednak tym razem miał naprawdę utrudnioną sytuację. Leśna, nierówna droga, podeszły wiek i stan zdrowia bardzo utrudniały zajęcie się naprawą. Wtedy przypomniał sobie o tym, że ma PZU GO. Otworzył aplikację, kliknął przycisk SOS i w ciągu kilku sekund połączył się z Centrum Alarmowym PZU. Nasz konsultant najpierw upewnił się, czy nie doszło do wypadku i czy nie musi wezwać służb ratunkowych. Następnie Pan Stanisław opisał sytuację i poprosił, aby wezwać holownik.

Niestety, nie był w stanie określić swojej lokalizacji. Z pomocą przyszedł nasz konsultant, ponieważ w momencie kiedy klient nacisnął przycisk SOS, konsultant otrzymał również informację o dokładnej lokalizacji. Na miejsce zamówił on również lawetę.

Kilka minut po zakończeniu rozmowy z PZU Pan Stanisław otrzymał kolejny telefon z Assistance, że holownik jest już w drodze, a niedługo po jej zakończeniu, zauważył nadjeżdżającą lawetę. Kierowca holownika bardzo profesjonalnie zabezpieczył auto i przetransportował je we wskazane miejsce.

Pan Stanisław jest bardzo zadowolony z PZU GO. Szybkość działania i profesjonalna obsługa to największe korzyści, jakie niesie za sobą to rozwiązanie.

Pytania i odpowiedzi

Pokaż więcejZwiń

Kontakt

 

PZU GO: 22 566 00 66 Opłata zgodna z taryfą operatora

Chcesz jeździć z PZU GO? Zadzwoń: 801 102 102

Dokumenty do pobrania

Innowacja Roku 2019 w 10. edycji konkursu Mobility Trends, w którym internaucikonsumenci decydują, jaki produkt i usługa minionego roku powinna zdobyć nagrodę

Pierwsze miejsce w kategorii Najciekawsza innowacja – Insurtech Award w konkursie organizowanym przez organizację FinTech & Insurtech skupiającą liderów świata bankowości i ubezpieczeń.

Pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsze wdrożenie w branży ubezpieczeń” – w najstarszym konkursie technologicznym organizowanym przez – „Gazetę Bankową”.

Zamknij