PZU

Co to jest PZU GO

PZU GO to nowoczesne rozwiązanie, które czuwa nad Twoim bezpieczeństwem w czasie jazdy. To niewielki czujnik (tzw. beacon) i aplikacja mobilna, które ze sobą współpracują – rejestrują dane podczas jazdy oraz wychwytują niebezpieczne sytuacje.

W razie wypadku czujnik za pośrednictwem aplikacji w Twoim telefonie przekazuje nam informację o zdarzeniu. Dzięki temu możemy niezwłocznie skontaktować się z Tobą
i sprawdzić, czy potrzebujesz pomocy. Jeśli nie odbierzesz telefonu zawiadomimy Centrum Powiadamiania Ratunkowego – może ono wysłać karetkę na miejsce ostatniego wskazania GPS, jeśli będzie potrzebna.

Aplikacja PZU GO umożliwia szybki kontakt z naszą infolinią przy użyciu jednego przycisku. Zorganizujemy Ci pomoc zgodnie z zakresem umowy PZU Pomoc w Drodze, którą zawarłeś z nami. 

Dzięki asystentowi kierowcy, którego znajdziesz w aplikacji PZU GO będziesz mógł zweryfikować swój styl jazdy. Możesz też sprawdzić, jak przejechałeś wybraną trasę i zobaczyć, czy nie hamowałeś zbyt gwałtownie lub nie przekroczyłeś prędkości. Po analizie tych informacji łatwiej będzie Ci poprawić swój styl jazdy.

 

Aplikacja prezentuje dane  dotyczące przejechanych tras. Są to m.in. informacje o:
  • prędkości i płynności przejazdu, 
  • czasie jazdy i przejechanym dystansie,
  • niebezpiecznych sytuacjach, które miały miejsce, np. ostrym hamowaniu.

Dołącz do PZU GO

  • Chcesz jeździć bezpiecznie? Kup ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze z wariantem PZU GO! Szczegółowe informacje znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto i na pzu.pl.
  • Chcesz jeździć bezpiecznie i korzystać z dodatkowych benefitów? Przystąp do Klubu PZU Pomocni! Szczegółowe informacje znajdziesz na pomocni.pzu.pl.
  • Gdzie kupić - PZU GO dostępne jest u wybranych Agentów i w oddzialach PZU, pełną listę z wykazem znajdziesz tutaj.

Dlaczego warto

  • Otrzymujesz ochronę ubezpieczeniową na podstawie warunków i zasad określonych w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto.
  • Otrzymujesz szybką pomoc dzięki automatycznemu wykryciu sytuacji niebezpiecznych i zawiadomieniu Centrum Powiadamiania Ratunkowego.
  • Kontaktujesz się z Infolinią PZU GO - za pomocą jednego przycisku.
    Zapamiętaj!
    W przypadku kiedy naciśniesz ten przycisk, a nie uda nam się z Tobą skontaktować, oddzwonimy do Ciebie
    z numeru 22 505 14 73.
    Zapisz go w telefonie i zawsze odbieraj.
    Jeśli nie odbierzesz, wezwiemy służby ratunkowe nawet w sytuacji kiedy nie potrzebujesz pomocy.
  • Kształtujesz bezpieczne nawyki jazdy samochodem.
  • Otrzymujesz analizę przejechanych tras oraz podsumowanie stylu jazdy.

Pytania i odpowiedzi

  • Chciałbym korzystać z PZU GO, ale obawiam się, że aplikacja pobiera za dużo danych

    Z naszych doświadczeń wynika, że podróż trasą o długości około 100 km wiąże się z poborem około 500 kb danych. Miesięczne aplikacja zużywa średnio tyle danych, co pobranie kilkunastu utworów mp3.

  • Co to jest urządzenie PZU GO i dlaczego go potrzebuję?

    PZU GO to nowoczesne rozwiązanie, które składa się z czujnika (beacona) oraz aplikacji. Czujnik PZU GO to niewielkie urządzenie, które pozwala na zbieranie danych podczas jazdy samochodem.  Dzięki połączeniu przez Bluetooth umożliwia ono aplikacji PZU GO wykrycie wypadku.

  • Czy mogę używać zestawu głośnomówiącego Bluetooth lub innych urządzeń Bluetooth z mojego samochodu, jeśli korzystam z aplikacji i czujnika PZU GO, które ma wbudowany Bluetooth?

    Tak. Czujnik PZU GO jest połączony przez Bluetooth z aplikacją, a nie z telefonem.

  • Czy muszę korzystać z usług bluetooth i lokalizacji / GPS, gdy nie prowadzę pojazdu?

    Niekoniecznie. Jeśli chcesz ograniczyć zużycie baterii, możesz wyłączyć bluetooth i lokalizację/GPS, gdy nie prowadzisz pojazdu. Musisz jednak włączyće te opcje przed rozpoczęciem podróży. Dzięki temu otrzymamy informacje o niebezpiecznych sytuacjach podczas jazdy. Pozostawienie włączonego bluetooth pozwala aplikacji automatycznie uruchomić się i rozpocząć monitoring po rozpoczęciu jazdy. Wyłączenie bluetooth powoduje usunięcie tej funkcji.

  • Czy przed każdą podróżą muszę ręcznie uruchamiać aplikację PZU GO?
    Nie musisz uruchamiać aplikacji przed każdą podróżą. Aplikacja uruchomi się automatycznie w zasięgu beacona (pamiętaj o włączeniu bluetooth w telefonie). Ponowne uruchomienie aplikacji jest wymagane w przypadku aktualizacji oprogramowania, reinstalacji, wymuszenia zatrzymania aplikacji.
  • Czy w pojeździe, w którym znajduje się czujnik PZU GO, można korzystać z wielu telefonów?

    Tak. Można korzystać z wielu telefonów, nie wpływają one negatywnie na pracę czujnika. Jednak tylko na jednym telefonie  może być zainstalowana aplikacja PZU GO, która łączy się z czujnikiem w pojeździe. Pamiętaj, aby prawidłowo skonfigurować aplikację PZU GO połączoną z czujnikiem PZU GO.

  • Dlaczego moje trasy nie są rejestrowane w aplikacji?

    Trasa nie zapisuje się, jeśli:

    • czujnik PZU GO nie jest połączony z aplikacją;
    • połączenie Bluetooth, GPS lub LTE zostanie utracone;
    • bateria w czujniku PZU GO jest rozładowana;
    • Bluetooth jest wyłączony.
  • Dlaczego moje trasy nie wyświetlają się dokładnie w aplikacji?

    Wiele czynników może powodować niewłaścwą prezentację tras, np.:

    • słaby sygnał lokalizacji/GPS może wpłynąć na jakość rejestrowanych szczegółów podróży,
    • niski poziom naładowania baterii telefonu może wpłynąć na zapis jazdy i jakość lokalizacji/GPS. Można tego uniknąć - wystarczy naładować, telefon podczas jazdy.
  • W jaki sposób mogę otrzymać PZU GO?

    Aby otrzymać PZU GO należy kupić ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze z wariantem PZU GO. Więcej informacji znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto i na stronie pzu.pl.

  • Zmieniłem numer telefonu i/lub adres email co muszę zrobić aby korzystać z PZU GO?
    • Zapisz dane logowania ze starego telefonu [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej],
    • Zadzwoń na Infolinię PZU GO: 22 505 14 73,
    • Potwierdź  tożsamość,
    • Podaj nowe dane do logowania [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej],
    • Poczekaj na informację o aktualizacji danych do logowania [mail, telefon lub sms],
    • Wprowadź dane logowania do aplikacji [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej],
    • Postępuj zgodnie z krokami instalacji Aplikacji PZU GO.
  • Zmieniłem telefon, co muszę zrobić aby korzystać z PZU GO?

    1. W przypadku, gdy wraz ze zmianą telefonu nie następuje zmiana numeru telefonu:

    • zapisz dane logowania ze starego telefonu [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej],
    • zainstaluj aplikację na nowym telefonie,
    • uruchom Aplikację PZU GO,
    • wprowadź dane logowania do aplikacji [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej].
    1. W przypadku, gdy wraz ze zmianą telefonu następuje zmiana numeru telefonu:
    • zapisz dane logowania ze starego telefonu [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej],
    • zadzwoń na infolinię PZU GO: 22 505 14 73,
    • potwierdź  tożsamość,
    • podaj nowe dane do logowania,
    • poczekaj na informacją o aktualizacji danych do logowania [mail, telefon lub sms],
    • wprowadź dane logowania do aplikacji [e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej],
    • postępuj zgodnie z krokami instalacji aplikacji.

Zgłoś swoje uwagi

Kontakt

 Infolinia PZU GO: +48 22 505 14 73 – jest to również numer z którego oddzwonimy w przypadku wykrycia sytuacji niebezpiecznej

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij