PZU GO
Jak działa PZU GO
W razie wypadku PZU GO błyskawicznie przekazuje do PZU informację o zdarzeniu.
Wraz z informacją o wypadku, PZU GO przesyła również dokładne dane o jego lokalizacji.
PZU niezwłocznie kontaktuje się z kierowcą i sprawdza, czy potrzebuje on pomocy.
Jeśli kierowca nie odbiera telefonu, PZU zawiadomi Centrum Powiadamiania Ratunkowego.
Numer, z którego PZU dzwoni po wykryciu wypadku to 22 566 00 66 . Zapisz go w swoim telefonie jako PZU GO i zawsze odbieraj.
Dlaczego warto
Ochrona ubezpieczeniowa na podstawie warunków i zasad określonych w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto.
PZU GO otrzymasz kupując ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze z wariantem PZU GO. Szczegółowe informacje znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczeń PZU Auto i na pzu.pl
Pomoc w razie wypadku lub kolizji
Jeśli będziesz mieć wypadek na drodze, PZU GO automatycznie to wykryje i wezwie pomoc (w razie potrzeby służby ratunkowe).
Wsparcie w innych niebezpiecznych sytuacjach
Jeśli np. zasłabniesz w podróży lub zepsuje Ci się samochód, wystarczy, że naciśniesz przycisk SOS, a my wezwiemy pomoc.
Poprawa stylu jazdy
Otrzymasz informacje o swoim stylu jazdy. Dzięki temu możesz zwiększyć bezpieczeństwo i ekonomikę prowadzenia samochodu.
Chcesz jeździć bezpiecznie i korzystać z dodatkowych benefitów? Przystąp do Klubu PZU Pomocni. Szczegółowe informacje znajdziesz na pomocni.pzu.pl
Jak dołączyć do PZU GO
Przyklej
czujnik na przedniej szybie
Połącz
czujnik z telefonem
Materiały wideo
Jak PZU GO dba o bezpieczeństwo Twoich danych
PZU GO – prosta droga do bezpieczeństwa
PZU GO – Jak zainstalować czujnik
Materiały archiwalne
Po czym możesz poznać naprawdę dobrego ubezpieczyciela?
Poznaj PZU GO
Pytania i odpowiedzi
- Jak działa PZU GO?
PZU GO to nowoczesne rozwiązanie, które składa się z czujnika oraz aplikacji. Czujnik zbiera dane podczas jazdy samochodem. W momencie wypadku, czujnik wykrywa przeciążenie i przez aplikację wysyła informację o niebezpiecznym zdarzeniu do Centrum Alarmowego PZU.
- Czy mogę używać zestawu głośnomówiącego Bluetooth lub innych urządzeń Bluetooth z mojego samochodu, jeśli korzystam z aplikacji i czujnika PZU GO, które ma wbudowany Bluetooth?
Tak. PZU GO nie wpływa na korzystanie z innych urządzeń łączących się z telefonem za pomocą Bluetooth.
- Czy muszę korzystać z usług Bluetooth i lokalizacji / GPS, gdy nie prowadzę pojazdu?
Niekoniecznie. Jeśli chcesz ograniczyć zużycie baterii, możesz wyłączyć Bluetooth i lokalizację/GPS, gdy nie prowadzisz pojazdu. Musisz jednak włączyć te opcje przed rozpoczęciem podróży. Dzięki temu otrzymamy informacje o niebezpiecznych sytuacjach podczas jazdy. Jeśli pozostawisz włączony Bluetooth i GPS, aplikacja automatycznie uruchomi się. Wyłączenie Bluetooth’a powoduje, że PZU GO nie będzie działać.
- Skąd mam wiedzieć, że aplikacja działa prawidłowo?
Jak tylko znajdziesz się w zasięgu czujnika, to otrzymasz powiadomienie, że PZU GO jest aktywne. Ponadto, po pierwszej skończonej podróży możesz sprawdzić statystyki przebytej trasy.
- Czy przed każdą podróżą muszę ręcznie uruchamiać aplikację PZU GO?
Nie musisz uruchamiać ręcznie aplikacji przed każdą podróżą. Aplikacja uruchomi się automatycznie, jeśli telefon znajduje się w zasięgu beacona (pamiętaj o włączeniu Bluetooth, GPS oraz transferu danych w telefonie). Ponowne musisz uruchomić aplikację tylko w razie aktualizacji oprogramowania, reinstalacji, wymuszenia zatrzymania aplikacji.
- Czy w pojeździe, w którym znajduje się czujnik PZU GO, można korzystać z wielu telefonów?
Tak. Możesz korzystać z wielu telefonów. Nie wpływają one negatywnie na pracę czujnika. Jednak tylko jeden telefon możesz połączyć z czujnikiem.
- Dlaczego moje trasy nie są rejestrowane w aplikacji pomimo sprawnego czujnika?
Trasa nie zapisuje się, jeśli:
- czujnik PZU GO nie jest połączony z aplikacją;
- połączenie Bluetooth, GPS lub LTE zostanie utracone;
- bateria w czujniku PZU GO jest rozładowana;
- Bluetooth jest wyłączony;
- Tryb oszczędzania baterii jest włączony w telefonie;
- Nie udzielono wymaganych zgód dla aplikacji.
- Dlaczego moje trasy nie wyświetlają się dokładnie w aplikacji?
Najczęstsze przyczyny powodujące niewłaściwą prezentację tras to słaby sygnał GPS i niski poziom naładowania baterii telefonu.
- W jaki sposób mogę otrzymać PZU GO?
Aby otrzymać PZU GO należy kupić ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze z wariantem PZU GO. Więcej informacji znajdziesz u swojego agenta lub kontaktując się z infolinią (+ 48 22 566 00 66).
- Zmieniłem numer telefonu i/lub adres email co muszę zrobić aby korzystać z PZU GO?
-
Zapisz dane logowania ze starego telefonu (e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej.),
-
Zadzwoń pod nr 22 566 00 66,
-
potwierdź tożsamość,
-
Podaj nowe dane do logowania (e-mail, nr telefonu, nr polisy),
-
Poczekaj na informację o aktualizacji danych do logowania – otrzymasz ją mailem, telefonicznie lub w SMS-ie,
-
Wprowadź dane logowania do aplikacji,
-
Postępuj zgodnie z instrukcją instalacji aplikacji PZU GO.
-
- Zmieniłem telefon, co muszę zrobić aby korzystać z PZU GO?1. Jeśli zmieniłeś telefon i zachowałeś stary numer telefonu:
- zapisz dane logowania ze starego telefonu (e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej.),
- zainstaluj aplikację na nowym telefonie,
- uruchom aplikację PZU GO,
- wprowadź dane logowania do aplikacji (e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej).
- Jeśli zmieniłeś jednocześnie telefon i numer telefonu:
-
zapisz dane logowania ze starego telefonu (e-mail, nr telefonu, nr polisy, nr rej.),
-
zadzwoń pod nr 22 566 00 66 ,
-
potwierdź tożsamość,
-
podaj nowe dane do logowania,
-
poczekaj na informacją o aktualizacji danych do logowania – otrzymasz ją e-mailem, telefonicznie lub w SMS-ie,
-
wprowadź dane logowania do aplikacji,
-
postępuj zgodnie z instrukcją instalacji aplikacji PZU GO, krokami instalacji aplikacji.
- Czy będziecie mnie śledzić przez aplikację?
Nie. Jeśli nie chcesz nam przekazywać informacji o jeździe, swoje trasy będziesz widział tylko Ty-przez 30 dni po zakończonej podróży. Informacja o przejechanej trasie zostaje przekazana do PZU Pomoc dopiero po skończonej podróży, jeśli wyrazisz na to zgodę w aplikacji. Zgodę zawsze możesz odwołać.
Informacja o Twojej obecnej lokalizacji zostanie nam przesłana tylko w razie wypadku lub jeśli naciśniesz przycisk SOS. - Czy na podstawie mojego sposobu jazdy, podwyższycie mi składkę albo nie wypłacicie odszkodowania?
PZU gwarantuje, że nie wykorzysta danych zbieranych przez aplikację, żeby podwyższyć Twoją składkę na ubezpieczenie lub nie wypłacić Ci odszkodowania. Celem aplikacji jest pomóc Ci jeździć bezpieczniej i w momencie wykrycia wypadku natychmiast powiadomić Centrum Alarmowe PZU.
- Aplikacja rejestruje, kiedy przekraczam prędkość lub jadę niezgodnie z przepisami. Czy powiadomicie policję o tych zdarzeniach?
PZU gwarantuje, że nigdy nie użyje Twoich danych i nie wykorzysta ich w sposób niezgodny z celem usługi. Zebrane dane nie będą przekazywane ani wykorzystywane przez inne podmioty.
Zgodnie z przepisami prawa takie dane będziemy musieli przekazać organom państwowym, o ile tego zażądają. Trzeba pamiętać, że np. policja dane o prędkości pojazdu jest w stanie pozyskać z innych źródeł. - Czy będę musiał często ładować telefon?
Aplikacja pobiera tyle samo energii co nawigacja w telefonie.
- Czy PZU GO jest obsługiwane przez telefony HUAWEI oparte na HMS (Huawei Mobile Services), które nie są wspierane przez Google ( brak usług Google , takich jak mapy, poczta, sklep GooglePlay).
PZU GO jest dostępna tylko na telefony wspierane oficjalnie przez Google i dostępna w sklepie GooglePlay.
Jeśli posiadasz, któryś z następujących modeli Huawei P40 Pro, P40, Mate XS, P40 lite E, P40 lite, Mate 30 Pro, to nie możesz korzystać z PZU GO.
Zwiń
Kontakt
PZU GO: 22 566 00 66 Opłata zgodna z taryfą operatora
Chcesz jeździć z PZU GO? Zadzwoń: 801 102 102
Dokumenty do pobrania
Nagrody
Innowacja Roku 2019 w 10. edycji konkursu Mobility Trends, w którym internauci–konsumenci decydują, jaki produkt i usługa minionego roku powinna zdobyć nagrodę
Pierwsze miejsce w kategorii Najciekawsza innowacja – Insurtech Award w konkursie organizowanym przez organizację FinTech & Insurtech skupiającą liderów świata bankowości i ubezpieczeń.
Pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsze wdrożenie w branży ubezpieczeń” – w najstarszym konkursie technologicznym organizowanym przez – „Gazetę Bankową”.