Wsparcie sprzedaży ubezpieczeń życiowych, ubezpieczeń komunikacyjnych, pozostałych ubezpieczeń majątkowych i produktów TFI
Kontrolowanie procesu obsługi klienta oraz obsługi szkód/świadczeń w zakresie produktów ubezpieczeniowych
Współpracę z agentami, partnerami
Nadzorowanie funkcjonowania sieci oddziałów partnerskich poprzez wizyty w oddziałach i przeprowadzanie kontroli procesów i modelu pracy placówek
Nasze wymagania
Min 3 – letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w instytucjach finansowych
Min. 2 – letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim
Dobra znajomość produktów finansowych (w tym ubezpieczeń życiowych i majątkowych)
Dobra znajomość zasad obsługi klienta
Dobra znajomość technik sprzedaży
Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku finansowego
Wykształcenie wyższe
Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)