O nas
Rozmawiamy z klientami na temat ubezpieczeń, doradzamy, organizujemy pomoc, wspieramy w trudnych sytuacjach. Robimy to w sposób tradycyjny (list oraz telefon) oraz wykorzystując zdalne kanały (e-mail, czat, video, Messenger).
Kompleksowo obsługujemy klienta. Rozmawiają z nami klienci, którzy np. chcą zgłosić szkodę, kupić ubezpieczenie czy umówić wizytę lekarską. Wspieramy również pracę naszych agentów i pracowników poprzez administrowanie wpływającymi dokumentami oraz pomoc w obsłudze systemów informatycznych.
Zapewniamy
Programy rozwojowe i możliwości awansu
Cenimy rozwój naszych pracowników. Chcemy zaspokajać ich ambicje oraz wspierać osiąganie kolejnych sukcesów i zajmowanie kluczowych stanowisk w firmie. Dlatego posiadamy rozbudowany system szkoleń, w trakcie których dzielimy się wiedzą lidera rynku ubezpieczeń. Tworzymy indywidualne plany rozwoju pracowników oraz umożliwiamy podwyższenie zarobków wraz ze wzrostem kompetencji i zaangażowania.
Przyjazną atmosferę
Wierzymy, że miejsce pracy to nie tylko obowiązki i wymagania wobec pracowników. To tworzenie wspólnoty, w której pomagamy klientom w trudnych sytuacjach życiowych, dbając przy okazji o rozwój naszych pasji poprzez sekcje sportowe, wydarzenia kulturalne, oraz zaangażowanie w idee m.in. ochrony środowiska.
Poczucie bezpieczeństwa
Wiemy jak ważne są dla pracowników przestrzeganie reguł i bezpieczeństwo zatrudnienia. W PZU od 1803 roku tworzymy standardy, które są wyznacznikiem dla innych firm w Polsce. Pracując u nas pracujesz dla lidera w swojej branży, który jest gwarancją współpracy na najwyższym poziomie.
Elastyczne godziny pracy
Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecnie bardzo ciężko jest połączyć czas prywatny z obowiązkami zawodowymi. Dlatego naszym pracownikom oferujemy możliwość sprawnego zarządzania swoim czasem poprzez elastyczny grafik. Jeżeli cenisz sobie spokój i zacisze domowe, w wybranych zespołach proponujemy podjęcia pracy zdalnej.
To dzięki naszym pracownikom jesteśmy zwycięzcą wielu prestiżowych nagród w branży:
Oferujemy
W wybranych zespołach proponujemy podjęcie pracy zdalnej - swoje zadania możesz realizować np. z domu.
Dogodne lokalizacje i nowoczesne biura.
Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową oraz atrakcyjny system efektywnościowy
Prawdopodobnie najlepiej funkcjonujące sekcje sportowe w kraju np. biegowa, taneczna, żeglarska.
Niezapomniane eventy integracyjno-sportowe np. Contact Center Cup, Turniej FIFA, konkursy z nagrodami.
Produkty bankowe na korzystnych warunkach.
Pracuj dla Zdrowia
Kanał telefoniczny jest często pierwszą metodą kontaktu pacjentów z ubezpieczycielem. Nasi Doradcy odpowiadają za umawianie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych naszych Klientów. Kontaktują się z przychodniami, badają satysfakcję Klientów ze zrealizowanych usług medycznych oraz udzielają informacji na temat produktów z obszaru opieki medycznej.
Szukamy
- Ludzi o różnych doświadczeniach i zainteresowaniach,
- Osób w różnym wieku czy stopniu sprawności,
- Poszukiwaczy udoskonaleń w swoim obszarze,
- Osób otwartych na nowe możliwości i rozwój.
Pamiętaj – nie musisz mieć wiedzy ubezpieczeniowej – zaplanowaliśmy okres adaptacyjny właśnie po to, żeby nauczyć Cię tego, co najważniejsze.
Jak wygląda rekrutacja?
- Aplikujesz na wybraną ofertę
Zobacz oferty - Rozmowa telefoniczna
Dzwonimy aby Cię poznać i zaproponować spotkanie - Spotkanie rekrutacyjne
To okazja aby porozmawiać o ofercie pracy oraz zobaczyć jak pracujemy - Informacja zwrotna
Zapraszamy do współpracy z nami! A jeśli tym razem się nie udało – poinformujemy Cię o tym - Pierwsze szkolenie
Spotykamy się na szkoleniu przygotowującym do pracy