Contact Center

Jesteśmy wszechstronnym centrum pomocy. Zajmujemy się przede wszystkim telefoniczną obsługą klientów Grupy PZU.

Rozwój, Wolność, Stabilność

Chcesz rozpocząć swoją karierę w stabilnej firmie z tradycjami? W naszym biurze pełnym pozytywnej energii i przyjaznej atmosfery, rozwiniesz skrzydła i zostaniesz na dłużej.

 

Stabilność

Będziesz mieć stabilną pracę w dogodnej lokalizacji, która pozwoli Ci wypłynąć na szerokie wody rynku pracy.

Rozwój

Nauczysz się wiele dzięki szkoleniem dopasowanym do Twoich potrzeb i chęci.

Atmosfera

Poznasz wyjątkowych ludzi, którzy tak jak ty są kreatywni i tworzą wyjątkowe relacje.

Wynagrodzenie

Będziesz terminowo otrzymywać wynagrodzenie na miarę Twoich umiejętności.

Benefity

Elastyczny grafik - Ty ustalasz godziny pracy.

Dogodna lokalizacja i nowoczesne biura na terenie całej Polski.

Atrakcyjny system efektywnościowy przy umowie zlecenie i realna perspektywa umowy o pracę.

Karta FIT Profit i FIT Sport.

Prywatna opieka medyczna.

Pracuj dla Zdrowia

Kanał telefoniczny jest często pierwszą metodą kontaktu pacjentów z ubezpieczycielem. Nasi Doradcy odpowiadają za umawianie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych naszych Klientów. Kontaktują się z przychodniami, badają satysfakcję Klientów ze zrealizowanych usług medycznych oraz udzielają informacji na temat produktów z obszaru opieki medycznej.

Czym jest Linia Zdrowia PZU?

Proces obsługi CV

Co się dzieje kiedy nasi rekruterzy otrzymują Twoje CV?

  1. Analiza CV
    Ola, Weronika i Marta stararannie analizują Twoją aplikację
  2. Rozmowa telefoniczna
    Jeśli spełniasz nasze kryteria to kontaktują się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i przeprowadzą krótką rozmowę telefoniczną
  3. Spotkanie rekrutacyjne
    Czas na poznanie się i przedstawienie oferty
  4. Pierwsze szkolenie
    Jeśli pozytywnie przejdziesz cały proces rekrutacji zostaniesz zaproszony do współpracy.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij