Contact Center

Jesteśmy największym w Polsce centrum obsługi zatrudniającym ponad 2000 osób.
Tym, co nas wyróżnia są pozytywna energia i przyjazna atmosfera.

Aplikuj

O nas

Rozmawiamy z klientami na temat ubezpieczeń, doradzamy, organizujemy pomoc, wspieramy w trudnych sytuacjach.  Robimy to w sposób tradycyjny (list oraz telefon) oraz wykorzystując zdalne kanały (e-mail, czat, video, Messenger). 

Kompleksowo obsługujemy klienta. Rozmawiają z nami klienci, którzy np. chcą zgłosić szkodę, kupić ubezpieczenie czy umówić wizytę lekarską. Wspieramy również pracę naszych agentów i pracowników poprzez administrowanie wpływającymi dokumentami oraz pomoc w obsłudze systemów informatycznych.

Zapewniamy

Programy rozwojowe i możliwości awansu

Cenimy rozwój naszych pracowników. Chcemy zaspokajać ich ambicje oraz wspierać osiąganie kolejnych sukcesów i zajmowanie kluczowych stanowisk w firmie. Dlatego posiadamy rozbudowany system szkoleń, w trakcie których dzielimy się wiedzą lidera rynku ubezpieczeń. Tworzymy indywidualne plany rozwoju pracowników oraz umożliwiamy podwyższenie zarobków wraz ze wzrostem kompetencji i zaangażowania.

Przyjazną atmosferę

Wierzymy, że miejsce pracy to nie tylko obowiązki i wymagania wobec pracowników. To tworzenie wspólnoty, w której pomagamy klientom w trudnych sytuacjach życiowych, dbając przy okazji o rozwój naszych pasji poprzez sekcje sportowe, wydarzenia kulturalne, oraz zaangażowanie w idee m.in. ochrony środowiska.

Poczucie bezpieczeństwa

Wiemy jak ważne są dla pracowników przestrzeganie reguł i bezpieczeństwo zatrudnienia. W PZU od 1803 roku tworzymy standardy, które są wyznacznikiem dla innych firm w Polsce.  Pracując u nas pracujesz dla lidera w swojej branży, który jest gwarancją współpracy na najwyższym poziomie.

Elastyczne godziny pracy

Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecnie bardzo ciężko jest połączyć czas prywatny z obowiązkami zawodowymi. Dlatego naszym pracownikom oferujemy możliwość sprawnego zarządzania swoim czasem poprzez elastyczny grafik. Jeżeli cenisz sobie spokój i zacisze domowe, w wybranych zespołach proponujemy podjęcia pracy zdalnej.

To dzięki naszym pracownikom jesteśmy zwycięzcą wielu prestiżowych nagród w branży:

 

Oferujemy

W wybranych zespołach proponujemy podjęcie pracy zdalnej - swoje zadania możesz realizować  np. z domu. 

Dogodne lokalizacje i nowoczesne biura.

Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową oraz atrakcyjny system efektywnościowy

Prawdopodobnie najlepiej funkcjonujące sekcje sportowe w kraju np. biegowa, taneczna, żeglarska.

Niezapomniane eventy integracyjno-sportowe np. Contact Center Cup, Turniej FIFA, konkursy z nagrodami.

Produkty bankowe na korzystnych warunkach.

Pracuj dla Zdrowia

Kanał telefoniczny jest często pierwszą metodą kontaktu pacjentów z ubezpieczycielem. Nasi Doradcy odpowiadają za umawianie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych naszych Klientów. Kontaktują się z przychodniami, badają satysfakcję Klientów ze zrealizowanych usług medycznych oraz udzielają informacji na temat produktów z obszaru opieki medycznej.

Czym jest Linia Zdrowia PZU?

Szukamy

  • Ludzi o różnych doświadczeniach i zainteresowaniach,
  • Osób w różnym wieku czy stopniu sprawności,
  • Poszukiwaczy udoskonaleń w swoim obszarze,
  • Osób otwartych na nowe możliwości i rozwój.

Pamiętaj – nie musisz mieć wiedzy ubezpieczeniowej – zaplanowaliśmy okres adaptacyjny właśnie po to, żeby nauczyć Cię tego, co najważniejsze.

Jak aplikować

Wybierz oferty i aplikuj bezpośrednio na dane ogłoszenia.

Aplikuj

Jak wygląda rekrutacja?

  1. Aplikujesz na wybraną ofertę
    Zobacz oferty
  2. Rozmowa telefoniczna
    Dzwonimy aby Cię poznać i zaproponować spotkanie
  3. Spotkanie rekrutacyjne
    To okazja aby porozmawiać o ofercie pracy oraz zobaczyć jak pracujemy
  4. Informacja zwrotna
    Zapraszamy do współpracy z nami! A jeśli tym razem się nie udało – poinformujemy Cię o tym
  5. Pierwsze szkolenie
    Spotykamy się na szkoleniu przygotowującym do pracy

Grupa PZU KarieraNapisz do nas na Messengerze!

Grupa PZU Kariera

Zamknij