PZU PZU

Kariera w PZU

 

Wybierz dowolne kryterium wyszukiwania (kategoria/województwo/stanowisko) i kliknij Szukaj.

 

Administrator Nieruchomości (Kraków)

19-09-2017
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 000004923
Termin składania aplikacji: 19-10-2017

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań prowadzonych w trybie z „wolnej ręki”
  • Nadzorowanie firm wykonujących usługi związane z utrzymaniem nieruchomości
  • Udział w tworzeniu budżetu w obszarze dotyczącym zarządzania nieruchomościami
  • Pełną dokumentację budynku
  • Prowadzenie gospodarki składnikami majątku w zarządzanych nieruchomościach
  • Realizację zadań wynikających z nakazów i decyzji administracyjnych oraz przeglądów
  • Nadzór i odbiór prac remontowych i usługowych oraz nadzór firm wykonujących remonty i usługi związane z bieżącym utrzymaniem zarządzanych nieruchomości do 50 tys.
  • Wsparcie przy zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi, rozliczanie najemców i uczestnictwo w procesie windykacji należności
  • Reprezentację firmy na spotkaniach i w kontaktach zewnętrznych związanych z prowadzeniem spraw w terenie (poza Centralą), tj. przed organami administracji, wspólnotami mieszkaniowymi, spółdzielniami, najemcami itd.
  • Współpracę z ubezpieczycielem w zakresie likwidacji szkód
  • Monitorowanie stanu technicznego nieruchomości oraz dbanie o ich bezawaryjne funkcjonowanie
  • Uczestniczenie w procesie sprzedaży i przekształceń nieruchomości należących do Grupy PZU

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego o kierunku zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, architektura, gospodarka nieruchomościami, prawo
  • Min. 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku administratora w obszarach: administracji, zarządzania nieruchomościami, budownictwa i architektury
  • Znajomości zagadnień związanych z administrowaniem budynkami
  • Znajomości praktyk oraz dobrych zasad rynku nieruchomości dla wskazanego obszaru
  • Znajomości kluczowych uczestników rynku nieruchomości dla wskazanego obszaru
  • Znajomości zagadnień związanych z utrzymaniem dużych portfeli nieruchomości w instytucjach finansowych
  • Umiejętności prezentacji wyników
  • Biernej znajomości języka angielskiego
  • Dobrej organizacji pracy własnej
  • Dobrych zdolności komunikacyjnych
  • Prawa jazdy kat. B

W zamian oferujemy:

  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Program profesjonalnych szkoleń
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, fundusz emerytalny
  • Produkty ubezpieczeniowe Grupy PZU do nabycia na preferencyjnych warunkach