Powrót

Koordynator ds. Jakości Usług Assistance

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000013821
Publikacjatydzień temu
Termin składania aplikacji2022-07-08
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Specjalista Likwidacji Szkód

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja działań mających na celu zapewnienie najwyższego poziomu procesu obsługi Klienta w zakresie usług assistance
  • Dbanie o rozwój usług assistance, rekomendowanie usprawnień w obsłudze oraz optymalizację kosztów procesów obsługowych
  • Koordynowanie realizacji procesów oraz monitorowanie realizacji celów realizowanych w Call Center
  • Współpraca w ustalaniu zasad współpracy z usługodawcami oraz innymi podmiotami w zakresie usług assistance
  • Opiniowanie umów ubezpieczenia, ogólnych warunków ubezpieczenia oraz wdrażanie do obsługi nowych produktów assistance
  • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń merytorycznych

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w Call Center w obszarze Assistance
  • Znajomość obsługi procesów Assistance
  • Znajomość procesu obsługi w tym procedur z obszaru Obsługi Szkód i Świadczeń
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń
  • Wykształcenie wyższe

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU
  • Benefity pozapłacowe m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach licznych sekcji PZU Sport Team (od badmintona - po żeglarstwo)

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij