Powrót
Koordynator ds. Jakości Usług Assistance
Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000013821
Publikacjatydzień temu
Termin składania aplikacji2022-07-08
Zamknij
Aplikuj terazKoordynator ds. Jakości Usług Assistance
Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000013821
Publikacjatydzień temu
Termin składania aplikacji2022-07-08
Błędy walidacji formularza
Trwa wgrywanie plików
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Aplikacja została wysłana
Dziękujemy!
Pliki niepoprawne.
Błąd wgrywania plików, spróbuj ponownie później
Wystąpił błąd formularza.
Wyślij aplikacjęTwój zakres obowiązków
- Realizacja działań mających na celu zapewnienie najwyższego poziomu procesu obsługi Klienta w zakresie usług assistance
- Dbanie o rozwój usług assistance, rekomendowanie usprawnień w obsłudze oraz optymalizację kosztów procesów obsługowych
- Koordynowanie realizacji procesów oraz monitorowanie realizacji celów realizowanych w Call Center
- Współpraca w ustalaniu zasad współpracy z usługodawcami oraz innymi podmiotami w zakresie usług assistance
- Opiniowanie umów ubezpieczenia, ogólnych warunków ubezpieczenia oraz wdrażanie do obsługi nowych produktów assistance
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń merytorycznych
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w Call Center w obszarze Assistance
- Znajomość obsługi procesów Assistance
- Znajomość procesu obsługi w tym procedur z obszaru Obsługi Szkód i Świadczeń
- Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń
- Wykształcenie wyższe
To oferujemy
- Praca w modelu hybrydowym
- Umowa o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU
- Benefity pozapłacowe m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach licznych sekcji PZU Sport Team (od badmintona - po żeglarstwo)