Obsługa leadów z kanałów sprzedaży (przygotowanie ofert PZU Sport , monitoring i raportowanie konwersji)
Obsługa dokumentacji związanej z programem PZU Sport ( m.in. przygotowanie, archiwizowanie umów, aneksów, i innych dokumentów)
Aktualizowanie materiałów marketingowych i informacyjnych programu PZU Sport oraz współpraca z Biurem Marketingu w zakresie uzgadniania materiałów promocyjnych
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń związanych z ofertą PZU Sport dla kanałów sprzedaży
Obsługa posprzedażowa Klientów programu PZU Sport m.in. w zakresie dokumentacji, działania programu PZU Sport (w tym systemów, procedur) oraz reklamacji
Obsługa korespondencji Biura Sprzedaży Benefitów
Nasze wymagania
Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wsparcia sprzedaży, obsługi programów lojalnościowych, obsługi klienta
Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych
Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń, prezentacji i warsztatów dla sprzedawców oraz użytkowników końcowych/odbiorców usług
Bardzo dobra organizacja czasu i pracy własnej
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Otwartość na współpracę z klientem
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią