Promocja programu praktyk i staży oraz innych projektów PZU dla studentów i absolwentów na uczelniach oraz w mediach społecznościowych
Współorganizacja wydarzeń dla środowiska akademickiego, takich jak warsztaty, stoiska promocyjne, udział w targach pracy, konkursy itp.
Wspieranie działań wizerunkowych PZU, głównie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn)
Dystrybucja i dbałość o ekspozycję materiałów wizerunkowo-rekrutacyjnych firmy na uczelniach
Reprezentowanie PZU we współpracy z uczelniami, lokalnymi organizacjami studenckimi oraz biurami karier (aktualizowanie treści firmowych, dodawanie ofert pracy)
Monitoring wydarzeń i rekomendowanie aktywności promocyjnych firmy
Aktywny udział w spotkaniach szkoleniowych w PZU Park
Przygotowywanie raportów i podsumowań z przeprowadzonych działań
Bieżące wsparcie i współpraca z pozostałymi ambasadorami i pracownikami PZU w obszarze budowania wizerunku pracodawcy
Nasze wymagania
Status studenta I – IV roku
Aktywne działanie w kołach naukowych, samorządzie lub organizacjach studenckich
Zaangażowanie i motywacja do działania indywidualnego oraz w zespole
Sprawne poruszanie się w mediach społecznościowych
Chęć rozwoju w obszarze employer brandingu, PR-u, marketingu i HR
Otwartość i komunikatywność
To oferujemy
Współpraca w roku akademickim 2025/2026
Wynagrodzenie wynikające z umowy zlecenia
Skrócony proces rekrutacji na praktyki i staże po zakończeniu programu
Udział w szkoleniach merytorycznych i spotkaniach integracyjnych
Pierwszeństwo udziału w projektach studenckich, np. Dniach Otwartego Biznesu
Możliwość zdobycia doświadczenia i praktycznej wiedzy z zakresu employer brandingu
Bezpośrednia współpraca z jedną z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo – Wschodniej