Organizacja i kontrola przebiegu pracy pracowników w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości obsługi
Dbałość o zachowanie wskaźników ilościowych oraz jakościowych, a także o poprawność raportowanych danych
Pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych oraz organizacyjnych
Stałe doskonalenie wykonywanych czynności zawodowych, w tym poprzez systematyczne kompletowanie i zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami i procedurami, uczestniczenie w szkoleniach organizowanych przez PZU SA
Pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Dbałość o kształtowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami
Nasze wymagania
Masz doświadczenie w pracy w Contact Center, obsłudze klienta lub pokrewne
Jesteś absolwentem uczelni wyższej (bądź jesteś w trakcie studiów)
Znasz biegle MS Excel
Masz zdolności analityczne
Umiesz prezentować wypracowane rozwiązania
Nie boisz się podejmować szybkich decyzji
Znajomość VBA, SQL, PowerQuery będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią