Przygotowywanie i wdrażanie konfiguracji programów pakietowych dla klientów Grupy PZU oraz potencjalnych klientów
Analiza odstępstw w polisach pod kątem ich prezentacji w aplikacjach selfserwisowych oraz działania zmierzające do ich udostępnienia
Tworzenie harmonogramów wdrożeń klientów do systemów selfserwisowych (np. mojePZU)
Udział w opracowywaniu strategii sprzedażowej z wykorzystaniem systemów selfserwisowych
Współpraca przy projektach i inicjatywach dotyczących rozwoju funkcjonalności systemów obsługujących produkty grupowe
Wdrażanie ofert do systemów we współpracy z przedstawicielami zakładów pracy
Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych wdrożeń
Koordynacja działań z zespołami wdrożeniowymi oraz współpraca z Biurem Wsparcia Obsługi Klienta
Nasze wymagania
Min.1-2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wsparcia technicznego, obsłudze ubezpieczeń lub wsparciu sprzedaży preferowane w sektorze ubezpieczeń i/lub finansowym.