Opracowywanie oraz wdrażanie standardów i procesów sprzedażowych oraz zarządczych
Kształtowanie i realizacja polityki w obszarze szkoleń i rozwoju oraz komunikacji wewnętrznej
Udział w przygotowaniu, kształtowaniu kampanii CRM w ramach dedykowanego obszaru sprzedaży
Analizowanie rynku ubezpieczeniowego/finansowego w zakresie wdrażanych rozwiązań CRM
Przygotowanie raportów i prezentacji na potrzeby odbiorców na różnych szczeblach organizacji (Zarząd, Wyższa Kadra Menedżerska, zespoły operacyjne)
Przygotowywanie i nadzór nad harmonogramem zmian w systemach sprzedażowych
Analizowanie i realizacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych w oparciu o cele biznesowe
Współpraca z Dyrektorami oraz Siecią Sprzedaży w ramach koordynowanych projektów wdrożeniowych oraz rozwoju kompetencji
Nasze wymagania
Masz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze rozwoju np. CRM
Masz doświadczenie w zarządzaniu, wdrażaniu i pracy z systemem CRM
Potrafisz przygotowywać raporty i prezentacje na potrzeby odbiorców na różnych szczeblach organizacji (Zarząd, Wyższa Kadra Menedżerska, zespoły operacyjne)