Projektowanie i realizacja badań satysfakcji oraz doświadczeń klienta (głównie ilościowych – cyklicznych i ad-hoc)
Samodzielna analiza wyników badań oraz ich wizualizacja w narzędziach takich jak Power BI
Tworzenie interaktywnych dashboardów i automatyzacja raportowania wyników badań
Pozyskiwanie i przetwarzanie danych z różnych źródeł (z wykorzystaniem narzędzi takich jak SAS EG, SQL, Access, Power Query) oraz ich integracja i czyszczenie
Współpraca z jednostkami analitycznymi i technologicznymi w celu wdrażania najlepszych praktyk analitycznych (np. automatyzacja kodowania pytań otwartych z wykorzystaniem LLM)
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających zadania powtarzalne w zakresie badań (np. rozwiązanie automatyzujące obróbkę baz do badania i baz wynikowych)
Wspieranie zespołu w rozwoju kompetencji analitycznych i technologicznych
Monitorowanie jakości realizowanych badań oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi (np. Contact Center, narzędzia do ankiet on-line)