Monitorowanie procesu wdrażania produktów/inicjatyw oraz kontrola poziomu ich realizacji
Prowadzenie warsztatów/szkoleń dla pracowników oraz agentów wyłącznych
Tworzenie materiałów wsparcia sprzedaży dla agentów z segmentów KI i MSP
Przygotowanie projektów biznesowych konkursów mających na celu wzrost uproduktowienia klienta detalicznego w zakresie ubezpieczeń życiowych oraz zdrowotnych
Zgłaszanie propozycji zmian i opracowywanie procedur, regulaminów i wzorów dokumentów regulujących współpracę
Organizacja spotkań z pracownikami i agentami
Nasze wymagania
Masz min. 3-letnie doświadczenie w obszarze wsparcia sprzedaży i/lub ubezpieczeń
Potrafisz przygotowywać prezentacje i raporty na potrzeby odbiorców na różnych szczeblach organizacji (Zarząd, Wyższa Kadra Menedżerska, zespoły operacyjne)
Znasz produkty ubezpieczeń na życie tj. ubezpieczenia indywidualne, grupy otwarte oraz ubezpieczenia grupowe,
Masz umiejętność analitycznego myślenia
Potrafisz prowadzić szkolenia i warsztaty
Znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności MS Excel)