Pracuj dla Zdrowia

Linia Zdrowia PZU to część PZU Zdrowie, spółki z Grupy PZU, która zapewnia opiekę medyczną ponad 1,6 milionom klientów dzięki współpracy z ponad 2 100 placówkami w 500 miastach. Nowo tworzone Contact Center w Gdańsku, zajmie się obsługą klientów PZU Zdrowie poprzez rozmowy telefoniczne, smsy i maile.

Aplikuj

Kogo szukamy

Aby zapewnić usługi o najlepszej jakości przykładamy dużą wagę do procesu rekrutacji naszych pracowników. Zwracamy uwagę na motywację, empatię i biegłość obsługi komputera. Doświadczenie nie jest dla nas najważniejsze, gdyż dzięki szkoleniom z zakresu kompetencji twardych i miękkich, opiekę mentora i cykliczne warsztaty, nauczymy Cię wszystkiego co będzie potrzebne w pracy Doradcy.

Dołączając do Linii Zdrowia PZU możesz spodziewać się

Rozwoju kompetencji

nasze szkolenia przygotują Cię do pracy z różnymi klientami, a także
pogłębią Twoją wiedzę na temat opieki medycznej

Realnych możliwości awansu

z czasem możesz zostać liderem, trenerem lub koordynatorem

Dużej samodzielności i odpowiedzialności

po fazie szkoleń i wdrożenia sam sterujesz rozmową i budujesz relacje z klientem

Możliwości relaksu

wiemy jak ważne jest zachowanie spokoju dlatego napięcia możesz
odreagować grając na playstaytion, na Xboksie czy piłkarzykach

Rodzinnej atmosfery

dzień zaczynamy od porannej kawy i rozmowy

Jak wygląda proces rekrutacji

  1. Przesłanie aplikacji
    Aplikuj odpowiadając na konkretne ogłoszenie
  2. Rozmowa telefoniczna
    Po analizie Twojej aplikacji zadzwonimy do Ciebie. Podczas rozmowy przeprowadzimy z Tobą wstępny wywiad rekrutacyjny. Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie rekrutacyjne
  3. Spotkanie rekrutacyjne połączone z testami i zadaniami
    Na spotkaniu rekrutacyjnym zbadamy Twoje predyspozycje do pracy w naszym zespole oraz zaprosimy do udziału w prostym teście z biegłości obsługi komputera
  4. Informacja zwrotna
    Wszyscy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailowo o wyniku rekrutacji

Wybierz interesujące Cię ogłoszenie

Doradca Linii Zdrowia PZU

Jako Doradca powstającej w Gdańsku Linii Zdrowia będziesz:

  • umawiać wizyty lekarskie i badania naszych klientów
  • dzielić się swoją wiedzą o produktach PZU Zdrowie
  • opiekować się naszymi klientami i rozwiązywać ich problemy

Szukamy osób z minimum średnim wykształceniem.
Jeżeli masz doświadczenie w call center, to świetnie!
Jeżeli nie, chętnie nauczymy Cię wszystkiego.

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę lub umowę zlecenie z elastycznymi godzinami pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • cykl profesjonalnych szkoleń
  • rodzinną atmosferę

APLIKUJ

Lider Zespołu

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Podległy zespół konsultantów obsługujących połączenia przychodzące, w tym:
    • organizację pracy,
    • zarządzanie efektywnością, jakością i produktywnością,
    • aktywnie uczestnictwo w procesie rekrutacji,
    • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i instruktaży stanowiskowych,
  • Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • Monitorowanie stopnia realizacji zadań, analizowanie wskaźników takich jak produktywność i jakość,
  • Podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów PZU Zdrowie, kontaktujących się z naszym Contact Center.

Od wybranej osoby oczekujemy:

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługowym w Contact Center,
  • Efektywnego organizowania czasu pracy swojego i zespołu,
  • Podejmowania trafnych decyzji w dynamicznym środowisku pracy,
  • Umiejętności zarządzania jakością w procesie obsługi Klienta,
  • Biegłej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • Chęci rozwijania swoich kompetencji managerskich.

W zamian oferujemy:

  • Możliwość zbudowania z nami nowej jakości contact center,
  • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Program profesjonalnych szkoleń,
  • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną.

APLIKUJ

Jakie są nasze wartości

Pracuj dla Zdrowia” to motto Linii Zdrowia PZU, które najlepiej ilustruje podejście do naszych klientów, partnerów i pracowników. Oznacza ono, że poprzez tworzenie przyjaznego miejsca pracy i budowę otwartej kultury organizacyjnej chcemy przyciągnąć do nas ludzi, dla których ważne są podobne wartości. Następnie wraz z nimi spieszymy z pomocą osobom, które nam zaufały. Te wartości to:

Zdrowie

naszym zadaniem jako części PZU Zdrowie jest sprawne zatroszczenie się o potrzeby naszych klientów w zakresie opieki medycznej, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi. Jako pracodawca pragniemy zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników tworząc przyjazne środowisko pracy.

Odpowiedzialność

wiemy jak ważne jest to co robimy, dlatego umiemy przewidzieć konsekwencje swoich decyzji. Czujemy się odpowiedzialni za zdrowie naszych pacjentów więc dotrzymujemy słowa i traktujemy ich tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.

Otwartość

promujemy postawę otwartości na drugiego człowieka, jego potrzeby i przyzwyczajenia. W zespole naszych Doradców pracują osoby z różnymi doświadczeniami, które słuchają i pomagają.

Gdzie się znajdujemy

Siedziba Linii Zdrowia PZU mieści się w Gdańsku, w dzielnicy Jasień, przy ulicy Pałubickiego 2 (nowoczesny kompleks Cube Office Park). W sąsiednim budynku znajduje się stołówka Green Canteen, bankomat oraz piekarnia Gorąco Polecam. W niewielkiej odległości znajduje się również Burger King i stacja benzynowa.

Cube Office Park jest dobrze skomunikowany z resztą miasta. Dojeżdżają tam autobusy 155, 161, 164, 167, 168, 267, 574, N3 oraz Pomorska Kolej Metropolitarna (przystanek Jasień).

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij