Realizacja strategii sprzedaży produktów ochronnych i zdrowotnych: Definiowanie założeń, modelowanie polityki sprzedaży, nadzorowanie wdrożenia strategii
Wdrożenie modelu operacyjnego: Formułowanie założeń, kształtowanie relacji z klientami, kreowanie polityki jakości obsługi
Doświadczenie: Minimum 7 lat, w tym 3 lata na stanowisku menedżerskim w branży ubezpieczeniowej
Znajomość rynku ubezpieczeniowego, szczególnie w obszarze klienta korporacyjnego
Doświadczenie w budowie i rozwoju struktur sprzedaży i obsługi klienta
Doświadczenie we współpracy z zespołami trenerów
Doświadczenie w planowaniu strategicznym
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią