Powrót

Specjalista ds. Kontaktów z Klientem i Obsługi Reklamacji

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000020900
Publikacjatydzień temu
Termin składania aplikacji2025-06-26
Sposób rekrutacji
Rekrutacja online
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Analizowanie zgłoszeń klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie reklamacji oraz zapytań dotyczących umów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych
  • Pozyskiwanie informacji i stanowisk od zespołów merytorycznych niezbędnych do rozstrzygnięcia sprawy
  • Identyfikowanie optymalnego sposobu obsługi sprawy na podstawie szczegółowej analizy zgłoszenia
  • Podejmowanie decyzji dotyczących zasadności zgłoszeń oraz wyboru odpowiedniego rozwiązania
  • Przygotowywanie kompleksowych odpowiedzi pisemnych i mailowych zgodnie z obowiązującymi standardami komunikacji
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych przez Zespół zadań

Nasze wymagania

  • Znajomość środowiska operacyjnego Windows oraz pakiet MS Office (w szczególności Excel, Word, Outlook)
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Łatwość i sprawność w pisaniu tekstów – tzw. „lekkie pióro”
  • Skrupulatność, samodzielność, dokładność i duże zaangażowanie
  • Znajomość branży ubezpieczeniowej oraz doświadczenie w przygotowywaniu pism - mile widziane
  • Przed podpisaniem umowy o pracę trzeba złożyć oświadczenie dotyczące braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij