Rekomendowanie działań marketingowych na podstawie analizy potrzeb sprzedażowych i produktowych, wiedzy o rynku i konkurencji oraz oczekiwań i percepcji konsumentów
Koordynacja jakościowych i ilościowych projektów badawczych
Współpraca z agencjami badawczymi
Przygotowywanie analiz przekrojowych w odpowiedzi na konkretne potrzeby, pojawiające się problemy lub zagadnienia wymagające głębszego zrozumienia
Współpraca z klientami wewnętrznymi, w tym doradztwo w zakresie podejmowanych przez nich działań
Analiza efektywności kampanii komunikacyjnych i opracowywanie rekomendacji dla przyszłych działań
Nasze wymagania
Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego w samodzielnym prowadzeniu projektów badawczych i analitycznych w agencji badawczej lub w zespole badań po stronie klienta (mile widziane doświadczenie w firmie/instytucji finansowej)
Doświadczenie w badaniach ilościowych (mile widziane doświadczenie także w badaniach jakościowych)
Znajomość metodologii badań statystycznych, w tym doświadczenie w realizacji badań segmentacyjnych i tracking-ów
Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu prezentacji (budowanie narracji w oparciu o wnioski, opracowanie wizualne)
Praktyczna znajomość aplikacji SPSS i zaawansowany poziom obsługi MS Excel i MS PowerPoint
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne komunikowanie się, prowadzenie prezentacji oraz przygotowywanie dokumentów
Wykształcenie wyższe o preferowanym profilu: socjologia, psychologia, statystyka, ekonomia
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią