Realizacja planów sprzedaży w zakresie benefitów pozapłacowych (PZU Sport i platforma PZU Benefity) w obszarze Klienta Korporacyjnego i MSP
Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami
Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie odpowiednich produktów i usług, jak również przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
Tworzenie bazy kontaktowej potencjalnych klientów, w celu nawiązania współpracy związanej z produktami PZU Pomoc - abonamentów PZU Sport i platformy benefitowej PZU Benefity
Dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta
Analiza i monitorowanie działań konkurencji
Nasze wymagania
Doświadczenie w sprzedaży produktów i usług na rynku benefitów pracowniczych, ze szczególnym uwzględnieniem usług sportowych
Wykształcenie wyższe
Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji
Zdolność analitycznego myślenia i generowania niestandardowych rozwiązań
Pozytywnie nastawienie do ludzi i odwaga w poszukiwaniu oraz budowaniu sieci kontaktów
Prawo jazdy kat. B. i gotowość do wyjazdów służbowych
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)