Planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych i dosprzedażowych dla ubezpieczeń na życie
Definiowanie harmonogramu, celów oraz grup docelowych kampanii
Monitorowanie realizacji celów i efektywności kampanii w różnych kanałach sprzedaży i rekomendowanie działań optymalizacyjnych
Opracowywanie skryptów rozmów i koordynacja przygotowania materiałów wspierających kampanie – szkoleniowych, marketingowych i formalno-prawnych
Przygotowywanie raportów oraz komunikacji kampanijnej, a także zarządzanie budżetami kampanii
Koordynacja wykorzystania narzędzi CRM przez kanały sprzedaży, w tym definiowanie wymagań do ich rozwoju i modyfikacji
Udział w projektach optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta, wdrażanie działań serwisowych i utrzymaniowych na portfelu
Koordynacja działań kampanijnych w pionie indywidualnych ubezpieczeń na życie
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie realizacji kampanii
Nasze wymagania
Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu bezpośredniego, CRM, sprzedaży lub zarządzania kampaniami (preferowane w branży ubezpieczeniowej lub finansowej)