Określanie wymagań i oczekiwań dotyczących badań jakości obsługi klienta i współpraca w tym zakresie z jednostkami koordynującymi realizację tych badań
Monitorowanie i egzekwowanie jakości obsługi Klienta oraz przygotowywanie i wdrażanie działań zapewniających jej poprawę
Zarządzanie standardami obsługi klienta oraz ich aktualizacja w miarę potrzeb
Analizowanie i koordynowanie wykorzystania wyników badań klienckich i marketingowych
Tworzenie i zarządzanie wskaźnikami jakościowymi dla premii, konkursów i programów motywacyjnych
Przygotowywanie analiz, raportów i komunikatów na podstawie wyników badań
Przygotowywanie materiałów wspierających dla Sieci Sprzedaży np. prezentacje, komunikaty
Nasze wymagania
Min. 5 letnie doświadczenie w obszarze jakości obsługi lub badań marketingowych, mile widziane doświadczenie w branży finansowej
Znajomości metodologii prowadzenia badań marketingowych (ilościowych i jakościowych) oraz zagadnień związanych z jakością obsługi klienta
Doświadczenie w tworzeniu i badaniu standardów obsługi klienta oraz wdrażaniu rozwiązań doskonalących obsługę klienta