Powrót

Specjalista ds. Kontroli Jakości i Obsługi Reklamacji

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000021402
Publikacja3 dni temu
Termin składania aplikacji2025-09-14
Sposób rekrutacji
Rekrutacja online
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Analiza dokumentacji prawnej i reklamacyjnej
  • Udzielanie odpowiedzi na złożone wnioski klientów oraz Organów Państwowych
  • Aktywne uczestnictwo w procesie reklamacyjnym lub udostępniania akt
  • Współpraca z zespołami zajmującymi się obsługą prawno-reklamacyjną
  • Przestrzeganie zasad w zakresie rozpatrywaniu reklamacji lub udostępniania akt

Nasze wymagania

  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy w Contact Center lub pokrewne
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość profesjonalnej obsługi klienta w Grupie PZU
  • Znajomość podstawowych przepisów prawa ubezpieczeniowego

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij