Nadzorowanie kontroli przestrzegania procedur w Pionie Obsługi Szkód, Świadczeń i Kanałów Zdalnych oraz wdrażanie działań naprawczych
Analizowanie procesów obsługi szkód i świadczeń w tym przyczyn skarg klientów i proponowanie rozwiązań zapobiegawczych
Tworzenie i aktualizacja procedur, wytycznych i standardów dotyczących procesów obsługi szkód i świadczeń
Określanie zasad działania obszarów powiązanych z obsługą szkód i świadczeń
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi i wdrażanie ich w systemach IT
Minimalizowanie ryzyka nieprawidłowości poprzez opiniowanie dokumentów
Inicjowanie projektów optymalizujących koszty i czas obsługi szkód i świadczeń
Opracowywanie stanowisk PZU w odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych
Realizacja zadań wynikających z obowiązującej w Spółce polityki compliance i monitorowanie ryzyka operacyjnego w obszarze procesów obsługowych szkód i świadczeń
Prowadzenie korespondencji z organami nadzoru i administracji publicznej