Jakie zadania wykonuje Agent w swojej pracy?
Pracuje z ludźmi. Poznaje ich potrzeby, dba o ich spokój, jest pomocny w wyborze najlepszych, dopasowanych do Klienta ubezpieczeń. Agent sam ustala grafik swojego dnia pracy. Ma też realny wpływ na swoje zarobki, od niego zależy jak będą wysokie. PZU nagradza najlepszych, gwarantując atrakcyjne premie, czy dodatki pozapłacowe.
Agenci PZU cenią swoją pracę za...
Wynagrodzenie
zachęcające wynagrodzenie, motywujące prowizje i premie – zależne od własnych osiągnięć
Wsparcie
stałe wsparcie merytoryczne i techniczne od przełożonych, zespołu i centrali
Elastyczność
elastyczny czas pracy, realny wpływ na swoją karierę i zarobki
Marka
renomę PZU jako wiarygodnej marki z tradycją i najwyższą jakość ubezpieczeń
Benefity
ciekawe dodatki pozapłacowe
Rozwój
program wdrożenia – profesjonalne przygotowanie do zawodu, a także szkolenia wspierające rozwój zawodowy
Masz w sobie gen Agenta, jeśli
jesteś otwarty na ludzi i pomagasz im poznać własne potrzeby
lubisz ciągle się rozwijać i chcesz być najlepszy
wiesz, jak zorganizować sobie pracę, i wytrwale dążysz do celu.
Brak doświadczenia w tym zawodzie? To dla nas żaden problem. Wiemy, że zdobywa się je z czasem. Przyda się natomiast średnie wykształcenie i własna działalność gospodarcza.
Jak założyć własną firmę
- Zarejestruj działalność gospodarczą.
Możesz to zrobić elektronicznie na stronie www.ceidg.gov.pl lub osobiście w urzędzie miasta/gminy. - Wyrób firmową pieczątkę.
Otrzymasz od nas wzór. - Załóż firmowe konto w banku.
Wybierz najlepszy dla Ciebie bank. - Wybierz formę opodatkowania i prowadzenia księgowości.
Wyboru dokonujesz w urzędzie skarbowym. - Zgłoś się do ubezpieczenia w oddziale ZUS.
Rozpoczynając swoją działalność skorzystaj z ulgi na start lub z tzw. małego ZUS lub ZUS Plus. Jeżeli spełniasz warunki, to niższe składki możesz płacić nawet przez 36 miesięcy.
Dołącz do nas!
W czym chcesz się specjalizować?