Analiza i optymalizacja procesów obsługi klienta, w tym tworzenie map procesów i identyfikacja obszarów do usprawnień
Opracowywanie i aktualizacja instrukcji procesowych we współpracy z zespołami merytorycznymi
Wdrażanie zatwierdzonych zmian w procesach obsługi klienta w różnych obszarach organizacji
Współpraca przy pilotażach nowych rozwiązań oraz analiza ich wpływu na efektywność operacyjną
Udział w projektach rozwojowych, rekomendowanie zmian systemowych i procesowych
Kreowanie innowacyjnych rozwiązań na podstawie doświadczeń i obserwacji rynku
Przygotowywanie rekomendacji zmian w systemach IT wspierających obsługę klienta
Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników w celu standaryzacji działań
Monitorowanie komunikacji wewnętrznej i inicjowanie działań usprawniających procesy
Budowanie relacji z klientami poprzez przekazywanie informacji i szybkie rozwiązywanie nieporozumień
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane: ekonomia, prawo, ubezpieczenia)
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta, ubezpieczeń, assistance lub finansów
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Windows oraz pakietu MS Office
Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi wspierającymi obsługę klienta
Znajomość przepisów prawnych dotyczących obsługi szkód, świadczeń i assistance
Umiejętność szybkiego uczenia się procedur i wdrażania się w nowe środowisko operacyjne
Bierna znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z aplikacjami i dokumentacją
Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i kreatywność
Zdolność do działania pod presją czasu i otwartość na zmiany
Zaangażowanie w rozwój procesów i inicjatywa w zakresie usprawnień organizacyjnych
Pracujemy w strukturze rozproszonej, dlatego nie ma dla nas znaczenia czy pochodzisz z Lublina, czy Szczecina. Jesteśmy otwarci na zgłoszenia z całej Polski. .
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią