Powrót

Ekspert ds. Procesów Kontaktu z Klientami

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000021482
Publikacjadzisiaj
Termin składania aplikacji2025-12-07
Sposób rekrutacji
Rekrutacja online
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Analiza i optymalizacja procesów obsługi klienta, w tym tworzenie map procesów i identyfikacja obszarów do usprawnień
  • Opracowywanie i aktualizacja instrukcji procesowych we współpracy z zespołami merytorycznymi
  • Wdrażanie zatwierdzonych zmian w procesach obsługi klienta w różnych obszarach organizacji
  • Współpraca przy pilotażach nowych rozwiązań oraz analiza ich wpływu na efektywność operacyjną
  • Udział w projektach rozwojowych, rekomendowanie zmian systemowych i procesowych
  • Kreowanie innowacyjnych rozwiązań na podstawie doświadczeń i obserwacji rynku
  • Przygotowywanie rekomendacji zmian w systemach IT wspierających obsługę klienta
  • Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników w celu standaryzacji działań
  • Monitorowanie komunikacji wewnętrznej i inicjowanie działań usprawniających procesy
  • Budowanie relacji z klientami poprzez przekazywanie informacji i szybkie rozwiązywanie nieporozumień

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane: ekonomia, prawo, ubezpieczenia)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta, ubezpieczeń, assistance lub finansów
  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Windows oraz pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi wspierającymi obsługę klienta
  • Znajomość przepisów prawnych dotyczących obsługi szkód, świadczeń i assistance
  • Umiejętność szybkiego uczenia się procedur i wdrażania się w nowe środowisko operacyjne
  • Bierna znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z aplikacjami i dokumentacją
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i kreatywność
  • Zdolność do działania pod presją czasu i otwartość na zmiany
  • Zaangażowanie w rozwój procesów i inicjatywa w zakresie usprawnień organizacyjnych
  • Pracujemy w strukturze rozproszonej, dlatego nie ma dla nas znaczenia czy pochodzisz z Lublina, czy Szczecina. Jesteśmy otwarci na zgłoszenia z całej Polski. .

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij