Koordynowanie i przeprowadzanie działań kontrolnych, w tym analiz zgodności procesów biznesowych z przepisami prawa, standardami postępowania oraz regulacjami wewnętrznymi oraz testowania stosowania przepisów prawa i standardów postępowania – punktowe sprawdzanie zgodności w praktyce
Tworzenie rocznych planów analiz i testów oraz koordynowanie ich realizacji przez pracowników innych zespołów Biura Compliance
Obsługa matrycy funkcji kontroli, monitorowanie wydanych zaleceń oraz niezgodności compliance i działań ograniczających ryzyko
Przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z zakresu compliance dla członków zarządu, rady nadzorczej, instytucji zewnętrznych oraz innych jednostek
Koordynowanie procesu raportowania, tworzenie nowych raportów i wskaźników obrazujących pracę Compliance oraz proponowanie form wizualizacji danych, tak by informacje były czytelne
Udział w testach narzędzi informatycznych wspierających działania Compliance, administrowanie systemem od strony biznesowej oraz wsparcie merytoryczne i doradztwo dla użytkowników systemów IT wspierających procesy compliance
Realizowanie działań na rzecz podnoszenia świadomości roli systemu zgodności w spółkach Grupy PZU
Opracowywanie metodyk, dobrych praktyk i narzędzi do efektywnego prowadzenia działań kontrolnych oraz współuczestniczenie w przygotowywaniu projektów regulacji wewnętrznych w zakresie dot. monitoringu compliance
Nasze wymagania
Co najmniej 3 lata doświadczenia w compliance, kontroli wewnętrznej, audycie
Wyższe wykształcenie w dziedzinie compliance, prawa, ekonomii, matematyki lub innych kierunków ścisłych
Doświadczenie w zakresie systemów raportowania i informacji zarządczej