Koordynacja prac w obszarze przygotowywania analiz i rekomendacji z zakresu akwizycji, x-sell, upsell, winback oraz utrzymania Klientów poprzez proponowanie, nadzorowanie zaawansowanych analiz, segmentacji i profilowania Klientów w portfelu Grupy PZU
Zapewnianie efektywnego wsparcia analitycznego przy definiowaniu inicjatyw sprzedażowych i marketingowych oraz modelowaniu grup docelowych dedykowanych do kampanii
Zarządzanie procesami analitycznymi w celu zapewnienia odpowiedniego wsparcia w przygotowaniu nowych kampanii sprzedażowych, optymalizacji i utrzymaniu obecnych (m.in. analiza potencjałów do kampanii, budowa modeli predykcyjnych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi i technik analitycznych)
Zarządzanie procesem generowania kampanii CRM dla wszystkich kanałów sprzedaży , w tym w narzędziach Campaign Management
Dbałość o struktury analityczne Marty Klienckie, Tabele analityczne (ABT), definiowanie wymagań w zakresie zasilania danymi
Inicjowanie prac służących podnoszeniu jakości danych CRM i monitoring kluczowych wskaźników jakościowych środowiska analitycznego
Przygotowywanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych do systemów informatycznych wspierających kampanie CRM, w tym wymagania do raportowania danych
Odpowiada za projekty analityczne w obszarze CRM
Współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu wypracowania najbardziej efektywnej architektury rozwiązań wdrażanych w zespole aCRM, poprzez planowanie formuły i organizacji wdrożenia, uzgadnianie harmonogramu prac, współpracę w ramach realizacji i wdrożeń
Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu analityków
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe w obszarze marketingu, ekonomii, analityki danych, ubezpieczeń, IT oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
4 lata doświadczenia (w tym 2 lata na stanowisku managerskim) w obszarze CRM
Znajomość zagadnień z obszaru Customer Intelligence i Campaign Intelligence
Doświadczenia w pracy w środowisku SAS
Znajomość technik statystycznych pakietu SAS/STAT
Znajomość języka SQL, Python oraz 4gl.
Doświadczenie w wykonywaniu Machine Learning do analizy danych i tworzenia rekomendacji
Znajomość procesów sprzedażowych oraz produktów ubezpieczeniowych
Doświadczenie w koordynacji i zarządzaniu projektami
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę na zastępstwo
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią