Przygotowywanie i wysyłka komunikacji operacyjnej do sieci sprzedaży (newslettery,komunikacja produktowa)
Tworzenie treści dotyczących konkursów i akcji sprzedażowych, w tym rankingów i podsumowań
Opracowywanie materiałów PR do wewnętrznych mediów PZU (artykuły, wywiady, pomysły na publikacje)
Przygotowywanie prezentacji na potrzeby komunikacyjne oraz tworzenie podsumowań, zestawień i prezentacji dotyczących obecności Oddziałów PZU w mediach społecznościowych
Systemowa wysyłka komunikacji i publikowanie jej na wewnętrznej platformie
Monitorowanie trendów rynkowych i wdrażanie nowych rozwiązań komunikacyjnych
Prowadzenie działań w mediach społecznościowych (audyt, zastępstwa, raportowanie, aktualizacja bazy zdjęć)
Kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów komunikacyjnych w social mediach, planowanie treści i postów
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze komunikacji, mediów społecznościowych lub marketingu i