Zarządzanie projektami aranżacji i przebudowy powierzchni najmu, usprawnieniami najemców, remontów nieruchomości, wymiany urządzeń/instalacji itp. zgodnie w obowiązującymi procedurami
Uczestniczenie w procesach związanych z negocjowaniem najmów – zakres techniczny/adaptacja pomieszczeń/opracowanie terminów i harmonogramu
Kontrola kosztów
Organizacja procesów budowlanych, w tym przetargów dotyczących wyboru firm doradczych, wykonawczych, współtworzenie budżetów nieruchomości (inwestycje, remonty)
Kontrola ze strony inwestora, opracowanie i weryfikacja harmonogramów oraz realizacja budżetów prowadzonych projektów
Współpraca z technicznymi firmami doradczymi, w tym uczestnictwo w określeniu zakresu koniecznych działań
Monitoring dokumentacji technicznej (jej kompletność i prawidłowość wykonania)
Uczestnictwo w przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży oraz w procesach związanych z ich nabywaniem w zakresie technicznym
Koordynacja prac przekazania powierzchni najmu
Nasze wymagania
5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Dowolne uprawnienia budowlane, projektowe lub wykonawcze
Doświadczenie i wiedza z zakresu zarządzania procesami aranżacji powierzchni, remontów, usprawnień istniejących nieruchomości oraz procesów budowlanych nieruchomości w budowie
Orientacja na rozwiązywanie problemów i komunikatywność
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym
Umowa o pracę
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Karta sportowa
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią