Powrót

Kierownik Zespołu Rozwoju Aplikacji Wsparcia

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000021776
Publikacjawczoraj
Termin składania aplikacji2025-10-19
Sposób rekrutacji
Rekrutacja online
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie i wdrażanie zmian systemowych w aplikacjach wsparcia wykorzystywanych w obszarze operacji majątkowych i życiowych
  • Utrzymanie wdrożonych rozwiązań poprzez monitorowanie działań, reagowanie na zgłoszenia
  • Zapewnienie ciągłości i jakość operacji poprzez zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa działania systemowych procesów biznesowych w obszarze Operacji oraz terminowej realizacji zadań wsparcia II linii Service Desk
  • Obsługa procesów i wsparcie merytoryczne w systemach wykorzystywanych w PZU CO SA, CPO oraz CBO
  • Realizacja projektów i inicjatyw Grupy PZU w zakresie prac przydzielonych do obszaru poprzez opracowanie założeń i koncepcji zmian procesowych i systemowych oraz optymalizację i automatyzację zidentyfikowanych obszarów
  • Monitorowanie portfela projektów i inicjatyw realizowanych w ramach nadzorowanego zespołu
  • Przygotowywanie analiz danych na potrzeby biura w zakresie działań realizowanych w aplikacjach wsparcia
  • Obsługa umów outsourcingowych, których właścicielem biznesowym jest Pion Operacji

Nasze wymagania

  • 5 lat doświadczenia w obszarze wdrażania zmian systemowych, testowaniu funkcjonalności systemów, w tym min. 2 lata doświadczenia kierowanie zespołem
  • Wykształcenie wyższe (techniczne, ubezpieczenia lub kierunki pokrewne)
  • Znajomość zewnętrznych i wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących ubezpieczeń, produktów ubezpieczeniowych oraz zasad współpracy z Podmiotami Sprzedaży
  • Kompleksowa wiedza merytoryczna w zakresie obsługiwanych majątkowych i życiowych produktów indywidualnych, grupowych, emerytalnych, kapitałowych, inwestycyjnych, ochronnych; procesów i ich wzajemnych relacji oraz wykorzystywanych funkcjonalności systemów informatycznych
  • Znajomość specyfiki działania narzędzi IT wykorzystywanych w obszarze operacji ubezpieczeniowych
  • Znajomość programów wspierających procesy zarządzania portfelem inicjatyw i testów – Jira, Test Link
  • Znajomość metodyk planowania i wdrażania zmian w systemach informatycznych, ze szczególnym naciskiem na metodykę AGILE
  • Wiedza z zakresu modelowania procesowego i definiowania wymagań funkcjonalnych oraz testowaniu zmian w narzędziach informatycznych

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij